hjælp til et træ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Fru Hansen

Jeg vil lave et træ på min væg i mit dagplejeværelse. Det skal være et træ med kronen i en høj børnehøjde.
Træet skal være nøgent. Når det er vinter skal børnene kunne sætte sne på grenene og om efteråret visne blade og foråret fuglereder osv osv

Men hvordan gør jeg det smartest og pænest?

Jeg havde tænkt på at male træet direkte på væggen og så at lime velcro på væggen som vi kan hæfte tingene fast på. Men det må jo også gerne se en smule pænt ud og ikke være for klodset.

Er der nogen der lige sidder med en god ide til den praktiske udførsel ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

skønneunger

Fru Hansen skriver:

Jeg vil lave et træ på min væg i mit dagplejeværelse. Det skal være et træ med kronen i en høj børnehøjde.
Træet skal være nøgent. Når det er vinter skal børnene kunne sætte sne på grenene og om efteråret visne blade og foråret fuglereder osv osv

Jeg havde tænkt på at male træet direkte på væggen og så at lime velcro på væggen som vi kan hæfte tingene fast på. Men det må jo også gerne se en smule pænt ud og ikke være for klodset.

man kan vist lave sine egne wallstickers, så maler du bare træet og blade/julepynt osv laver du som stickers?

Anmeld

23. november 2011

quity

Fru Hansen skriver:

Jeg synes det med at male et træ er en god idé. Ang. "pynt", så ville jeg laminere div. ting/"pynt" og derefter sætte det op med hvad jeg kalder "pædagogtyggegummi". Kender du det? Det er noget mange lærer og pædagoger bruger til at hænge billeder ol op med. Man kan let tage tingene ned og så er der ingen ting der er limet fast på væggen når det ikke bruges.

Sender lige et link til et eksempel på noget sådan hæftemasse(pædagogtyggegummi)

www.cchobby.dk varernummer 24687

Anmeld

28. november 2011

Fru Hansen

quity skriver:

Jeg synes det med at male et træ er en god idé. Ang. "pynt", så ville jeg laminere div. ting/"pynt" og derefter sætte det op med hvad jeg kalder "pædagogtyggegummi". Kender du det? Det er noget mange lærer og pædagoger bruger til at hænge billeder ol op med. Man kan let tage tingene ned og så er der ingen ting der er limet fast på væggen når det ikke bruges.

Sender lige et link til et eksempel på noget sådan hæftemasse(pædagogtyggegummi)

www.cchobby.dk varernummer 24687

Det er da det jeg gør...

Tak for hjælpen, det er jo den mest simle og børnevenlige måde.

Undrer mig over at jeg ikke selv havde tænkt på det

Anmeld

28. november 2011

tioyv

Fru Hansen skriver:

inden du maler træet på væggen kan du male med magnetmaling under. og så sætte en lille magnet på de ting der skal sættes på

Anmeld

28. november 2011

Fru Hansen

tioyv skriver:

inden du maler træet på væggen kan du male med magnetmaling under. og så sætte en lille magnet på de ting der skal sættes på

Nåee, ja. Det var da også en god ide.

Tak for det

Anmeld

3. december 2011

quity

Fru Hansen skriver:

Det er da det jeg gør...

Tak for hjælpen, det er jo den mest simle og børnevenlige måde.

Undrer mig over at jeg ikke selv havde tænkt på det

Glad for at kunne hjælp

Vil glæde mig til at se det færdige resultat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.