Hvad gør i.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Mussen2

i hverdagen med mudrede støvler og en våd, mudret flyverdragt.

Jeg tænker på, det er jo nyttesløst at vaske det alt or tit og så vidt jeg har forstået også helst noget man skal minimerermest mulig, så holder det længere.

Men hvad gør i så rent praktisk i hverdagen? I dag har jeg stilt det til tørre og så har jeg tænkt mig at børste begge dele. Godt nok har jeg givet støvlerne en fugtig klud og vil så give dem et lag imprægnering mere.

Men det er vel ikke godt at vaske dem med en våd klud hver eller hver anden dag eller....

eller hvordan håndterer i det i hverdagen? Har børnene noget andet på til og fra dagpleje/børnehave eller...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Stumpen

Her bliver flyverdragten vasket i weekenden og i ugens løb må den så ligne....... Bare den er tør 

Anmeld

23. november 2011

Mussen2

Stumpen skriver:

Her bliver flyverdragten vasket i weekenden og i ugens løb må den så ligne....... Bare den er tør 

Ok- meget rart med input. Jeg troede faktisk det var for tit at vaske dem en gang om ugen, men at dømme ud fra snavse nivuaet, så er det da bestemt ikke for tit.

Hvad med mudrede/snavsede støvler du har med hjemme. Hvad gør du med dem?

Anmeld

23. november 2011

Stumpen

Mussen2 skriver:

Ok- meget rart med input. Jeg troede faktisk det var for tit at vaske dem en gang om ugen, men at dømme ud fra snavse nivuaet, så er det da bestemt ikke for tit.

Hvad med mudrede/snavsede støvler du har med hjemme. Hvad gør du med dem?

altså nu har jeg altid brugt alpine fra Bilka og med den pris har jeg valgt nemt at kunne vaske den, så kan der altid købes en ny uden at få grå hår 

Anmeld

23. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

i hverdagen med mudrede støvler og en våd, mudret flyverdragt.

Jeg tænker på, det er jo nyttesløst at vaske det alt or tit og så vidt jeg har forstået også helst noget man skal minimerermest mulig, så holder det længere.

Men hvad gør i så rent praktisk i hverdagen? I dag har jeg stilt det til tørre og så har jeg tænkt mig at børste begge dele. Godt nok har jeg givet støvlerne en fugtig klud og vil så give dem et lag imprægnering mere.

Men det er vel ikke godt at vaske dem med en våd klud hver eller hver anden dag eller....

eller hvordan håndterer i det i hverdagen? Har børnene noget andet på til og fra dagpleje/børnehave eller...?

Vi skal også tømme begg garderober hver fredag, men derfor bliver den ikke vasket hver weekend...

Vi har en garderobe med skab til ekstra tøj og afl/bringe overtøj.

I et andet rum har de alt deres udetøj hængende i hver deres garderobe, der er der luft tørre og varme i hver række - så alt tøj bliver tørret inden næste dag. Hans termostøvler med farmor's hjemmestrik står også fast i ude garderoben hele ugen og bliver der ikke vasket/tørret af hver dag...

Anmeld

23. november 2011

Carslund

Vores drengs flyverdragt er en nedarvet en. Den skulle alligevel bare bruges ude i at lege i, så derfor ville vi ikke købe i dyre domme. (det er en ticket)  Den har været vasket 80 gange mindst og min dreng er dejlig varm og tør hver gang han kommer ind, så vask du bare.. Hvis den ikke kan tåle det, ville jeg klage over det. Det er jo beregnet til at blive beskidt.. 

Vores bliver tørret og børstet når vi kommer hjem, og den er camu-farvet, så den ser ikke så beskit ud. bliver derfor kun vasket hver 14 dag.

Min Dreng har ecco-støvler. De har aldrig været vasket. Kun tørret og børstet godt. Er de ude i noget i noget helt sjask, får han thermotøj regnbukser på og forede gummistøvler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.