Hvad hitter ved jeres baby på 7 mrd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Mother-love

Hey piger. Nu er det jo snart jul og er lidt i tvivl om hvad jeg skal ønske mig for Isabella så hvad siger i? Hvad hitter ved de små på 7 mrd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Mother-love

23. november 2011

Mother-love

23. november 2011

Carslund

michelledam skriver:

Hey piger. Nu er det jo snart jul og er lidt i tvivl om hvad jeg skal ønske mig for Isabella så hvad siger i? Hvad hitter ved de små på 7 mrd?

Aske var rigtig glad for sine badedyr. især dem man kunne fylde med vand så de kunne sprøjte på maven...

En anden ting vi har været rigtig glade for er bestikket fra toddlers (staves?) Der kan de rigtig få fat omkring og jeg mener at det var ret dyrt. Stable klodser som de så kan vælte....

Ellers så ønskede vi os ting til han blev lidt ældre. Det er svært med legetøj i den alder. Det sjoveste ved pakken er jo papiret og sløjfebåndet....  Der er jo også mange store udgifter fremover.. Fx de første sko, regntøj og thermotøj til foråret/ flyverdragt, hvis hun skal tidligt i dagpleje ect....

Anmeld

23. november 2011

Mother-love

Carslund skriver:

Aske var rigtig glad for sine badedyr. især dem man kunne fylde med vand så de kunne sprøjte på maven...

En anden ting vi har været rigtig glade for er bestikket fra toddlers (staves?) Der kan de rigtig få fat omkring og jeg mener at det var ret dyrt. Stable klodser som de så kan vælte....

Ellers så ønskede vi os ting til han blev lidt ældre. Det er svært med legetøj i den alder. Det sjoveste ved pakken er jo papiret og sløjfebåndet....  Der er jo også mange store udgifter fremover.. Fx de første sko, regntøj og thermotøj til foråret/ flyverdragt, hvis hun skal tidligt i dagpleje ect....

Tak for svar. Det med atønske mig reg tøj osv tør jeg ikke for hun vokser ekstremt hurtigt ud af hendes tøj. Hun bruger allerede str. 80 hun skal i dp i slutningen af februar hvis vi self får en plads. Så vil vente til vi der nået dertil med at købe de ting.

Men tak for rådet med badedyrene og bestikket

Anmeld

23. november 2011

camillakrath

michelledam skriver:

Vi har købt den her.

Den er inddelt i tre stadier, så de både kan sidde, stå og gå ved den. Den kan lyse og spille og alt mulig smart, og Benjamin er simpelthen syg med sådan noget. Han er 7 måneder nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2011

Angelspot

Oliver elsker alt med musik i!!! ALT, som i lige meget hvad det er

Og så er han vild med stabelklodser.

Og så ellers alt muligt andet, bare der er vaskemærke på, så er det et hit herhjemme

Anmeld

23. november 2011

Mother-love

camillakrath skriver:

Vi har købt den her.

Den er inddelt i tre stadier, så de både kan sidde, stå og gå ved den. Den kan lyse og spille og alt mulig smart, og Benjamin er simpelthen syg med sådan noget. Han er 7 måneder nu.

Hvad mærke er den? Isabella er også ret vild med ting der lyser og spiller..

Anmeld

23. november 2011

Mother-love

Angelspot skriver:

Oliver elsker alt med musik i!!! ALT, som i lige meget hvad det er

Og så er han vild med stabelklodser.

Og så ellers alt muligt andet, bare der er vaskemærke på, så er det et hit herhjemme

Jeg havde godt tænkt på stabelklodser selv

Anmeld

23. november 2011

camillakrath

michelledam skriver:

Hvad mærke er den? Isabella er også ret vild med ting der lyser og spiller..

Play2learn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.