hjælp nogen der ved det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. november 2011

maria1988

hej alle sammen

er der nogen der ved hvordan men kan bestille den gratis babypakke inde ved coop både min kæreste og mig har prøvet og finde det men vi kan ikke finde noget om det  

og kender i nogen ander steder man få sådan nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

mkb123

du skal så vidt jeg ved være medlem af coop og så henvende dig i din lokale butik.

Ellers ved jeg, at der er babypakker fra Matas, Babysam og Libero

Anmeld

23. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er ikke sikker på at det findes længere? Har ikke kunne finde det hos dem det sidste lange stykke tid 

Anmeld

23. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

maria1988 skriver:

hej alle sammen

er der nogen der ved hvordan men kan bestille den gratis babypakke inde ved coop både min kæreste og mig har prøvet og finde det men vi kan ikke finde noget om det  

Rema1000 er til gengæld begyndt at have en babypakke 

Anmeld

23. november 2011

Wimmie

maria1988 skriver:

hej alle sammen

Coop's babypakke er udgået - om det er midlertidigt eller om den slet ikke kommer tilbage vides vist ikke helt...

Anmeld

23. november 2011

maria1988

oki tak for alle jers svar og den fra coop er der endnu vi har nemlig været oppe i kvickley og der sagde  de at vi skulle bestille den inde på ders hjemme side og min kæreste er mellem der inde

Anmeld

24. november 2011

iris-mor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Rema1000 er til gengæld begyndt at have en babypakke 

.

Jeg tror jeg gik i Brugsen, og så bestilte de den hjem, og jeg kunne hente den efter lidt tid.

Jeg mener også jeg har hentet noget i Føtex gratis, nogle bleer

Anmeld

24. november 2011

mor2011_

Jeg bestilte vores på nettet men man skal være medlem for at man kun bestille den

Anmeld

24. november 2011

maria1988

mor2011_ skriver:

Jeg bestilte vores på nettet men man skal være medlem for at man kun bestille den

hej jamen min kæreste er medlen der inde men vi kan ikke finde ud af hvordan vi finder det der inde vi har prøvet men ja det gik ikke så godt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.