Hjælp! ang adhd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym da det ikke skal Googles i mit navn.

Jeg har været på dobbeltvagt siden lørdag, dvs lørdag, søndag, mandag og tirsdag har jeg arbejdet ca 17timer.. Har næsten ikke set min søn.. Nu er jeg endelig hjemme til rigtig tid!..

Også spørg min veninde om jeg vil passe hendes datter som har ADHD, og IKKE får medicin.. Hun er simpelthen så vild! Min søn er ikke til det voldsomme, og hun bliver ved! Leger med lyset, løfter rundt på min søn, tænder alt og går bare rundt og åbner aæt!.. Hvad skal jeg gøre?? Hun forstår ikke ordet nej - og det skal ikke forstås negativt da ADHA børn er ligeså dejlige som andre, men har brig for råd, fordi ellers bliver de næste to timer lange for alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Anonym trådstarter

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!!!!

Anmeld

23. november 2011

babyMark

nu prøver jeg bare lige med et par hurtige råd....det er jo ikke lige sikkert at det virker i din situation

giv hende to valgmuligheder for hvad hun kan lave og sig så at det kan hun lave indtil uret ringer ( og så tager du et æggeur og sætter det til et eller andet antal minutter)

og ellers så fortæl hende hvad rammerne er -

hvad hun må og hvad I skal. Og ros hende så, når der hun gør noget, som du synes er godt - et skridt i den rigtige retning...

håber det kan bruges....lyder som om du er ved at brænde lidt på....

Anmeld

23. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Sæt en film på, som hun gider at se eller gå en tur ned til en legeplads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.