kan ikke KLARE min kærestes bror !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Anonym trådstarter

here it goes. . 

Min dejlige kæreste har en FORFÆRDELIG bror ! og ejg er ved at BRÆKKE mig over ham !  

Han ringer HELE tiden til min kæreste om at han skal hjælpe med dit og dat, vi bor "desværre" kun 10 km. fra ham, og det er som om han hiiiger efter opmærksomhed ! 

Hans bror er lidt familiens sorte får, ja lige undtagen når svigerforældrene, pardon my freinch, slikker røv på ham !  han har et arbejde der går at han i jævne perioder er væk i 1-2 uger, og så har han fri en uge. Og der går ikke 5 min fra han er inden for dansk dækning, før han ringer til min kæreste og skal have hjælp med et eller andet ! Han har endda præsteret at ringe ikke mindre end 4 gang på EN dag. vel og mærke fra EFTER fyraften til vi gik i seng ! Så skal han lige have hjælp til at flytte et eller andet, eller låne et eller andet, eller låne penge, eller have hjælp til hans bil, eller bare lige give en øl ! jeg bliver snart sindsyg ! 

Jeg har skam intet imod at min kæreste hjælper ham, men han er lige så træt af det, han siger bare ikke fra ! min kæreste er god til at lave biler, da han gør det hver dag på arbejdet. Så ringer hans bror her den anden dag og skal have hjælp til at lave nogle dimser til hans bil, med noget værktøj som min kæreste har. fandme om han ikke spørger om min kæreste ikke lige vil hente det, lave det og så kører det ud til ham igen ! SELVOM han har en bil selv som fungerer helt fint ! 

vi har efterhånden hulpet ham med at flytte 5-6 gange inden for 2 år ! og ALDRIG hverken fået lidt til benzin eller bare aftensmaden, som tak for hjælpen ! sidste gang han spurgte sagde vi nej, fordi vi ikke gider hjælpe ham med at flytte hans lort over 100km og bruge en hel weekend på det uden at få en rød reje for det ! eller bare et "tak for hjælpen" 

hvis han køber noget af os, som a og til sker hvis han lige skal bruge noget til bilen etc. så går det 100 år før vi får pengene, og bliver man inden pengene er faldet uvenner med ham, ja så får vi ganske enkelt ikke pengene, hvilket han så fint også fortæller os !!  

så nu er vi også holdt op med at sælge noget til ham eller låne ham penge ! 

min kæreste siger ikke fra overfor ham, altså han er holdt op med at hjælpe når det er total ubetydelige ting som at flytte noget "tungt" som han sagtens kunne flytte selv ! men han har aldrig sagt til ham at nu må han lige tage sig sammen ! Han har før bedt ham om at lade være med at ringe i tide og utide om alt muligt, han har nedda ringet engang mens vi lå og hyggede på lagnerne !!  

men det er som om han bare fatter hat af det ! 

aner ikke hvad jeg ville med det her, bare ud med det tror jeg ! for jeg er satme ved at gå amok over ham !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Janni.

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men et stort varm  fortjener du. Håber din kæreste lærer at sige fra meget snart.! 

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Det håber jeg godt nok også !  han er nok bare mere overbærende end mig 

Anmeld

25. november 2011

Peanut

Det er nok altid sværere for din kæreste at sige fra, når han er i familie med ham, men det er desværre nok dét der skal til, for at han begrænser sine opkald.. 

Synes det er flot at I sammen har taget beslutning om ikke at låne ham flere penge eller sælge mere til ham, nu da i har indset at pengene måske nok ikke kommer. 

Min mand har også en bror som jeg kan få for meget af nogle gange, også siger jeg det bare til min mand, at jeg ikke lige har lyst til at se broderen de næste par dage, og det accepterer han så, og finder på en eller anden undskyldning, hvis broderen ringer.. Det skal så også lige siges, at min mand også selv kan få for meget af ham engang i mellem. 

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

min kæreste synes ofte også han er for meget, men han siger bare jaja og amen, for at undgå han bliver tøsefornærmet, for så kører hele møllen med storebror der som et eller barn tuder til mor, og så for min kæreste lige en lille repremande af hans mor, "nu må i lige lade være med at skændes hele tiden !" amen for pokker min kæreste er næsten 25 og hans bror er 27 !  ja min kæreste er jo sådanset ligeglad med om hans mor skal lege opdrager, men det er bare træls at det altid skal ende sådan fordi broren bliver tøsefornærmet ! 

Anmeld

26. november 2011

Gaia

Sluk telefonen efter kl.18  Det ville jeg gøre. Ellers så må din kæreste sige fra. Indtil han gør det ændres situationen nok desværre ikke. Du kan nok ik gøre så meget andet end at vente og håbe på din kæreste en dag får nok og siger fra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.