ekstra scanning ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2011

MissTas

Hej piger..

Var i dag til en ekstra scanning, da jeg havde haft mens lign. smerter i underlivet og lidt pletblødning..

Heldigvis var alt i den skønneste orden smerterne stammer fra at mine ledbånd og min livmoder udvider sig og bløningen var helt ufarlig og stammer fra en skrøbelig livmoderhals, som mange oplever under graviditeten..

Derudover så jeg jo lige lille pigen :') iiih så fantastisk det var.. Hun er bare så skøn så skøn og fik at vide at hun vejer 1100g på nuværende tidspunkt er i dag 27+1, så hun er bare så PERFEKT

Ville bare lige dele den dejlige nyhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

lilledittemor

MissTas skriver:

Hej piger..

Var i dag til en ekstra scanning, da jeg havde haft mens lign. smerter i underlivet og lidt pletblødning..

Heldigvis var alt i den skønneste orden smerterne stammer fra at mine ledbånd og min livmoder udvider sig og bløningen var helt ufarlig og stammer fra en skrøbelig livmoderhals, som mange oplever under graviditeten..

Derudover så jeg jo lige lille pigen :') iiih så fantastisk det var.. Hun er bare så skøn så skøn og fik at vide at hun vejer 1100g på nuværende tidspunkt er i dag 27+1, så hun er bare så PERFEKT

Dejligt at alt er som det skal være

Anmeld

27. november 2011

MissTas

Ditte_Marie skriver:

Dejligt at alt er som det skal være

jaa, det var skønt at få bekræftet.. man bliver godtnok tjekket i hoved og røv bare der er det mindste, men det er jo en dejlig tryghed

Anmeld

27. november 2011

lilledittemor

MissTas skriver:

jaa, det var skønt at få bekræftet.. man bliver godtnok tjekket i hoved og røv bare der er det mindste, men det er jo en dejlig tryghed

Tjo, men med de symptomer du havde kunne jo godt have været noget slemt - men rart at de tager tingene alvorligt

Anmeld

27. november 2011

Emily2012<3

MissTas skriver:

Hej piger..

Hvor sjovt. Jeg er også 27+1 idag.. 

Og godt at alt er som det skal være..

Anmeld

28. november 2011

MissTas

BJNGJ. skriver:

Hvor sjovt. Jeg er også 27+1 idag.. 

Og godt at alt er som det skal være..

hehe hvor sjovt men i dag er jeg 27+6

i onsdags jeg var 27+1, hehe

Anmeld

28. november 2011

MissTas

Ditte_Marie skriver:

Tjo, men med de symptomer du havde kunne jo godt have været noget slemt - men rart at de tager tingene alvorligt

ja, det kunne jo have været tegn på fødsel eller lign. så man bliver nødt til at reagerer på det jo men der var heldigvis ingenting :') så det var dejligt at vide.. nu kan jeg bare nyde det sidste trimester og vente på at prinsessen melder sin ankomst :'D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.