Efterlønnen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Findusinde

Ved ikke lige om den har været oppe før... Men det ser ud til nu, at efterlønnen skal udbetales fra april til okt næste år.. Hvad tænker i? Vil i have dem udbetalt?

Vi vil begge 2.... Har noget gæld vi gerne vil have af vejen og så ellers forsøde livet lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Nessie

Findusinde skriver:

Ved ikke lige om den har været oppe før... Men det ser ud til nu, at efterlønnen skal udbetales fra april til okt næste år.. Hvad tænker i? Vil i have dem udbetalt?

Vi vil begge 2.... Har noget gæld vi gerne vil have af vejen og så ellers forsøde livet lidt..

Det er kun mig der har betalt til efterlænnen, og jeg tror hellere at jeg vil have pengene til når jeg bliver gammel.

Jeg er én af dem der ikke kommer til at passe ind i nogen kasser, men som ikke kan holde til at arbejde til jeg bliver næsten 70, så jeg vil fortsætte med at betale

Anmeld

23. november 2011

Stumpen

Her er det kun kæresten der har betalt ind og det har han gjort i 2½ år.. Vi har ikke snakket om hvad han skal gøre, men jeg vil tro at han får dem udbetalt og smidt ind på vores gæld...

Anmeld

23. november 2011

DinNabo

ja jeg har besluttet mig for at tænke lidt langsigtet og betale dem ind på min pension.

Når vi engang blir så gamle, er der jo ikke andre til at forsørge os.... Så jeg vælger den kedelige løsning.

Anmeld

23. november 2011

Solstrålen

Her er det osse kun manden der har betalt til efterlønnen.

Han har vist indbetalt omkring 6000 og vi har snakket om at få dem udbetalt for at dække et hul

Anmeld

23. november 2011

Fru Hansen

Vi betaler begge til efterlønnen.
Jeg har ikke helt sat mig ind i reglerne for udbetaling endnu. Men enten lader vi pengene blive eller også vil de blive overflyttet til pension.
Vi vil begge meget gerne have muligheden for at kunne gå på efterløn idet vi begge har fysisk hårdt arbejde og gerne vil kunne stoppe inden vi er slidt helt ned 

Anmeld

23. november 2011

Rockertand

Vi har aldrig troet på efterlønnen og har derfor aldrig indbetalt til den, men har derimod oprettet kapital- og ratepensioner, så vi har rigeligt at gøre med på vores gamle dage.

Anmeld

24. november 2011

Filuca

Hvor kan man se, om man har indbetalt til efterløn? Jeg er studerende nu, men har tidligere arbejdet et sted, hvor jeg indbetalte til pension, men aner ikke om jeg også indbetalte til efterløn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.