Hvad står Jeres Onsdag aften på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Mira0911

Dansker I Holland skriver:

Hehe vi skal SLAPPE totalt af Er helt smadret efter Nikitas fødselsdag igår

Det kan jeg godt forstå... Der har været rigeligt at se til... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

De unge mødre  (og nu et eller andet om tykke mennesker) Og så sidder jeg og hækler en nusseklud til Benjamin hehe

Fik også set dum... Men var ikke så kreativ, og det skal jeg nå og være inden søndag kl. 10.... 

Det tog mig 1½ time om et kort... 

Anmeld

23. november 2011

sabrina89

Puha det har været en lang dag, været ude og købe julegaver det meste af dagen. Været til zumba her til aften, så nu sidder jeg (næsten sovende) og slapper af. Venter på at lille pigen vågner fra sin powernat så vi kan komme i seng

Anmeld

23. november 2011

M&M's Mor

Har haft en total afslappende aften efter begge prinsesserne gik omkuld (begge ligger syge)   så min dejlige mand sendte mig en tur i badekar med et blad...tjaaa så der røg lige 1½ time bare på det... og nu ligger jeg i sengen og tjekker Baby.dk imens jeg ser krimiserier på kanal 5...

Anmeld

23. november 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

Hvad har postdk lavet? 

glemt at aflevere min fødselsdagsgave til tiden

min kæreste bestilte den for 14 dage siden, og han betalte så den skulle sendes som A post, og være her på dagen.. Ingen brev til mig.. øv

Anmeld

23. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Mira0911 skriver:

God bedring til ham.... en omgang god mad er dælme osse godt... 

Tak ja det skønt med mad. Og især her den sidste uges tid.. Men mange er ynkelige og hører på når de er syge hehe 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

Malou&Anders skriver:

Tak ja det skønt med mad. Og især her den sidste uges tid.. Men mange er ynkelige og hører på når de er syge hehe 

Hehe... Har næsten selv lige lagt... 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

glemt at aflevere min fødselsdagsgave til tiden

min kæreste bestilte den for 14 dage siden, og han betalte så den skulle sendes som A post, og være her på dagen.. Ingen brev til mig.. øv

Ej hvor irriterende... 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

sabrina89 skriver:

Puha det har været en lang dag, været ude og købe julegaver det meste af dagen. Været til zumba her til aften, så nu sidder jeg (næsten sovende) og slapper af. Venter på at lille pigen vågner fra sin powernat så vi kan komme i seng

Ja der har da vidst været rigeligt at se til... 

Anmeld

23. november 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Årh... 

Jamen baby.dk 

Øhm... Har ikke lige nogle gode foreslag.... 

Hehe, ja det er jo her man ender hver gang alligevel 

Jeg ville have bagt en masse kager og nogle pandekager men efter 10 minutters pandekagebagning fik jeg så ondt i ryggen at jeg ikke kunne stå op...så er nu tilbage på sofaen 

- dog med pandekager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.