Vuggestue på amager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Saram

Hej piger..

Sagen er den at min kæreste, mig selv og vores datter skal flytte til sjælland (amager) til sommer. Og så skal min pige starte i VS derover. Har kigget lidt på nettet og aner ikke hvilke der er gode og hvilke der ikke er.. Så er der evt. nogen der kan anbefale en eller flere gode vuggestuer?

// Sara Alrø, mor til skønne Filuca Nora.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

KittyMaMa

Hej med dig!

Der er mange, - men Amager er, tro det eller ej, temmelig stor, - så det er nok nødvendigt at du er lidt mere præcis! 

/Katja

Anmeld

23. november 2011

Saram

KittyMaMa skriver:

Hej med dig!

Der er mange, - men Amager er, tro det eller ej, temmelig stor, - så det er nok nødvendigt at du er lidt mere præcis! 

/Katja

Hehe, ja det kan jeg efterhånden godt fornemme. Problemet er lidt at vi ikke rigtig aner hvor på amager vi skal bo. Det finder vi nok først ud af engang i maj, eller hvornår vi nu får lejlighed derover..

Men hvis du kender nogle, som der er gode, så fortæl endelig gerne om dem, og hvorfor de er gode. Vil hellere transportere hende de 15 min længere og så at det er et sted der er godt, frem for en kort afstand til en knap så god VS..

Anmeld

24. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Saram skriver:

Hej piger..

Sagen er den at min kæreste, mig selv og vores datter skal flytte til sjælland (amager) til sommer. Og så skal min pige starte i VS derover. Har kigget lidt på nettet og aner ikke hvilke der er gode og hvilke der ikke er.. Så er der evt. nogen der kan anbefale en eller flere gode vuggestuer?

// Sara Alrø, mor til skønne Filuca Nora.

altså kommer an på hvor på amager i skal bo...men af dem som jeg har kigget på kan jeg rigtig godt lide F/S Rosa, Jacob Holms Minde samt Svanereden.

held og lykke med at finde en vuggestue og håber du bliver glad for at bo på amager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.