Den dumme uvished

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Becks

Jeg magter den ikke, kender I det?

Enten så skal min mens komme NU - Eller så har den test bare og være positiv imorgen.. Men tør sgu ikke satse på det.. For hvad er chancen for at den er positiv 4+1 når den var negativ ved 3+6? Og så er alle de symptomer jeg har haft, VÆK, PIST, GONE osv.

Fik mig lige en tudetur igår på jobbet - det er godt jeg er den eneste på job om aftenen, og kunne tude ud i bilen, inden jeg skulle op til en borger!
Måtte lige skrive til en rigtig god veninde og spørge om det mon var iorden at tage en tudetur - Hun svarede tilbage at det var det, og at hun i øvrigt synes jeg skulle holde min pause hos hende, så jeg kunne få det kram jeg havde brug for  Hun er sgu skøn er hun!

Derudover så er jeg blevet syg! Og så lige på min første fridag.. Skulle have været sammen med min veninde og gudsøn idag, hun havde valgt og holde ham hjemme fra BH, så vi rigtig kunne hygge - Yeah right, måtte skrive til hende imorges at jeg altså ikke kom.. Ligger med den ondeste hovedpine og har feber! Øv også.. Nu håber jeg bare at jeg er rask til imorgen, magter ikke og ligge syg på min fødselsdag

Nå lige lidt ynk herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Rockertand

I stedet for at sidde og være hormonella, så synes jeg, at du skal komme igang med at teste og få det ud af verden, der er ikke nogen grund til at sidde og være ked af det, hvis det viser sig, at det rent faktisk er hormoner, der raserer - omvendt kan du komme igang med sorgprocessen, hvis den rent faktisk er negativ - og så komme videre derfra.

Der er faktisk gode chancer for, at den vender fra den ene dag til den anden, det er der mange, der har oplevet. Egen erfaring siger, at der langsomt har vist sig en ekstra streg, der har udviklet sig over nogle dage, men jeg har da også primært stået med en enkelt streg, inden det skete.

Op med humøret, du skal nok få de II, om det bliver i dag eller en anden dag, så skal det nok lykkes.

Anmeld

23. november 2011

1Wish

Iihh du får lige en - og op med humøret for hcg stiger altså væsentligt på 2-3 dage så hvis du er gravid er der da helt sikkert en chance for den viser positiv imorgen

Dejligt med sådan en go veninde

Go' bedring søde og tillykke med imorgen

- og det er helt ok med lidt ynk engang imellem

Anmeld

23. november 2011

Becks

Rockertand skriver:

I stedet for at sidde og være hormonella, så synes jeg, at du skal komme igang med at teste og få det ud af verden, der er ikke nogen grund til at sidde og være ked af det, hvis det viser sig, at det rent faktisk er hormoner, der raserer - omvendt kan du komme igang med sorgprocessen, hvis den rent faktisk er negativ - og så komme videre derfra.

Der er faktisk gode chancer for, at den vender fra den ene dag til den anden, det er der mange, der har oplevet. Egen erfaring siger, at der langsomt har vist sig en ekstra streg, der har udviklet sig over nogle dage, men jeg har da også primært stået med en enkelt streg, inden det skete.

Op med humøret, du skal nok få de II, om det bliver i dag eller en anden dag, så skal det nok lykkes.

1000 tak

Har lige testet igen, den var negativ

Anmeld

23. november 2011

Becks

Missice skriver:

Iihh du får lige en - og op med humøret for hcg stiger altså væsentligt på 2-3 dage så hvis du er gravid er der da helt sikkert en chance for den viser positiv imorgen

Dejligt med sådan en go veninde

Go' bedring søde og tillykke med imorgen

- og det er helt ok med lidt ynk engang imellem

1000 tak

Ja hun er skøn

Har lige testet igen, og den var negativ

Anmeld

23. november 2011

1Wish

Tutter skriver:

1000 tak

Ja hun er skøn

Har lige testet igen, og den var negativ

Øv Det er jeg ked af. Måske er den der imorgen Kan være du bare er en af dem der først kan teste når du er lidt længere henne

Anmeld

23. november 2011

serinasmor

forstår din frustration ...

det er de færeste der tester positivt så tidligt ..

det kan stadig være den er der

håber det bedste ... og tud du bare .. det er vi flere der har gjort

Anmeld

23. november 2011

Vidunderligeunger

jeg håber og krydser stadig alt hvad krydses kan, men som en anden skrev på RED BABY, så tror jeg også du bliver nødt til at slappe af.. og ja, det er bare meget nemmere sagt end gjort og hvad ved jeg om det? Ingen ting! Men din krop kan jo godt reagere på alt det stress fra behandling, hormoner og nu skal den også beslutte sig for om den er gravid eller ej.. så selvom det er skide hamrende røv svært så slip tankerne en stund og vær optimistisk. 

og så skal du forkæle dig selv og din krop med  det du godt kan lide at blive forkælet med, det fortjener du oven på sådan en omgang! 

rigtig mange knus herfra 

Anmeld

23. november 2011

Vidunderligeunger

ps.. få tudet ud! det hjælper bare sådan på knuden(frustrationen) i maven 

Anmeld

23. november 2011

Leonora

Jeg have en neg test den ene dag og næste dag var den positiv
Så alt er muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.