Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ÆV piger¨Lærke har hostet og været snottet LÆNGE, 4 uger har hun ihvertfald.. Mandag var vi ved lægen som lyttede og tjekkede og tog blodprøver og hun mente desværre det var kighoste da nogen børn er immune overfor vaccinen, men blodprøven skulle afgøre det 100%I går morges får vi så svar at det kunne være en snert af det men det var ikke noget der havde betydningMen i går aftes får Lærke så feber og har hele natten været MEGET syg, grædt i søvne og slet ikke rigtig været til at have ordenlig kontakt til I morges starter hun så dagen med at kaste slim op og har 40,1 i feber så jeg kontakter lægen igen!Så lyttede hun ikke og var denne gang ikke i tvivl det er lungebetændelseSå forstår jeg da bedre hun har det skidt Så nu står den på penicillin og så håber jeg snart alt det sygdom slutterHavde bare lige brug for at læsse af piger Tanja, Lærke og krøllen (15+4)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv, hvor er det bare synd for jer søde. Jeg har virkelig ondt af både dig og Lærke. Det er så uretfærdigt hun skal blive ved med at være syg. Jeg håber virkelig snart det vender, for det er da slet ikke til at holde ud for jer.
Kæmpe knus og kram til jer og god bedring til lille Lærke musen.
Mette. skriver: Øv, hvor er det bare synd for jer søde. Jeg har virkelig ondt af både dig og Lærke. Det er så uretfærdigt hun skal blive ved med at være syg. Jeg håber virkelig snart det vender, for det er da slet ikke til at holde ud for jer. Kæmpe knus og kram til jer og god bedring til lille Lærke musen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128