Så er over 2 års ventetid endelig overstået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Leneur

Min ekskæreste blev endelig dømt for dokumentfalsk og bedrageri. Synes nu han slap billigt men han er trods alt dømt skyldig. Han har fået en tillægsstraf på 30 dage, så han skal kun ind at spjælde den hvis han laver noget andet kriminelt indenfor 1 år og så selvfølgelig betale sagens omkostninger.

Nu er det da endelig overstået og skal forhåbentligt ikke tænke mere på ham førend om 1-2 år, når Silje skal have et nyt pas.

Luften er godt nok feset ud af ballonen men håber da på sigt at det åg det har været og den stressfaktor det har været, gør at jeg snart psykisk kommer ovenpå igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Leneur skriver:

Min ekskæreste blev endelig dømt for dokumentfalsk og bedrageri. Synes nu han slap billigt men han er trods alt dømt skyldig. Han har fået en tillægsstraf på 30 dage, så han skal kun ind at spjælde den hvis han laver noget andet kriminelt indenfor 1 år og så selvfølgelig betale sagens omkostninger.

Nu er det da endelig overstået og skal forhåbentligt ikke tænke mere på ham førend om 1-2 år, når Silje skal have et nyt pas.

Luften er godt nok feset ud af ballonen men håber da på sigt at det åg det har været og den stressfaktor det har været, gør at jeg snart psykisk kommer ovenpå igen.

Hvor godt at du endelig kan se en ende på det og komme videre.

Håber 2012 bliver et år fyldt med overskud hos dig. 

Anmeld

23. november 2011

Rosa

Tillykke med afgørelsen, så kan du trække vejret frit igen, og lad os så håbe at han tager sig godt og grundigt sammen, det tossehoved 

Knus herfra!!! 

Rosa

Anmeld

23. november 2011

Leneur

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor godt at du endelig kan se en ende på det og komme videre.

Håber 2012 bliver et år fyldt med overskud hos dig. 

Tak skal du have. Håber jeg også det gør....

Anmeld

23. november 2011

betski

Leneur skriver:

Hvor dejligt for dig, at der endelig er kommet en afgørelse, så du atter kan se frem af og have fokus på andet end det fjols

Anmeld

23. november 2011

Leneur

Rosa skriver:

Tillykke med afgørelsen, så kan du trække vejret frit igen, og lad os så håbe at han tager sig godt og grundigt sammen, det tossehoved 

Knus herfra!!! 

Rosa

Altså han må nu gerne dumme sig for min skyld, bare han ikke bruger mit navn igen. Tror desværre nemlig at han først lærer det, ved at blive stillet overfor nogle som ikke finder sig i det og bruger andre ting end ord...

Ja håber da at det betyder at alting bliver en anelse bedre. skal bare lige have det ud af kroppen og så begynde at nyde at det er overstået for nu...

Anmeld

23. november 2011

Leneur

duddi. skriver:

Hvor dejligt for dig, at der endelig er kommet en afgørelse, så du atter kan se frem af og have fokus på andet end det fjols

Tak, ja på sigt kommer det helt sikkert til at gøre en kæmpe forskel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.