3 mdr og den første tand allerede på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Anonym trådstarter

hej piger,

min datter er 3 mdr og hun er allerede begyndt at få tænder ??

synes godt nok det er tideligt - i lang tid har hun savlet lidt, haft hænderne i munden og så er hun begyndt at tygge i hende sut istedet for at sutte - har købt en bidering i dag og den er hun allerede meget glad for men er der andet jeg kan gøre for at hjælpe hende, jeg synes hun er lidt pylret og det jo klart men ellers er der intet at bemærke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

eirene

Anonym skriver:

hej piger,

min datter er 3 mdr og hun er allerede begyndt at få tænder ??

synes godt nok det er tideligt - i lang tid har hun savlet lidt, haft hænderne i munden og så er hun begyndt at tygge i hende sut istedet for at sutte - har købt en bidering i dag og den er hun allerede meget glad for men er der andet jeg kan gøre for at hjælpe hende, jeg synes hun er lidt pylret og det jo klart men ellers er der intet at bemærke..

Alt er muligt med de små størrelser. De udvikler sig heldigvis forskelligt.  Jeg synes det er fint hvis hun er godt tilfreds med en bidering. Held og lykke med bisserne..

Anmeld

23. november 2011

Koen.

lige omkring de 3 mdr gjorder min datter præcis det samme, det kan være tænder men det kan os være SÅ meget andet Her var det ikke tænder for der kom først en da hun var 11 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.