vores lille dreng er ved at gå ud af sit gode skind, og vi kan først komme til lægen i morgen snøft

det startede i fredags med at han begyndte at nyse og hoste lidt ikk ville sove og bare blev ved fra kl den var 20:00 til omkring 01:00 hvor han bare græd og græd og var ked af det, til sidst faldt han dog i søvn,
han vågnede op lørdag med feber og søndag feber, samme problemmer om natten stadig

så er det blevet mandag, han har det faktisk fint, ingen feber, inden noget som helst så vi valgte at sende ham i dagplejen ,.
men da det blev middagstid ringede dagplejen , at han alså havde feber, hmmm jeg tog fri fra arbejdet og hentede ham, da jeg kommer er han rødøjet og virker lidt mut og er pludselig slået ud med knopper på hele bagdelen! ! MEN da jeg kommer hjem er der iNGEN feber! !
og så begynder det sjove, barnet sover IKKE hele dagen

først da han bliver lagt i seng til aften og har ligget og brokket sig til kl 22:30 falder han i søvn
så blev det jo tirsdag igår, og han er sig selv hele dagen. .
så jeg håber det bare var det
men igen da han bliver lagt i seng er det samme historie, der er kl så bare 01:30 før at han giver op! ! der har han ligget og grædt siden kl 20:00 og lige meget hvad vi gør så er han ked af det
nu er det så onsdag knopperne er der stadig, drengen er stadig helt sig selv om dagen og nyser kun lidt men der er eller absolut intet med ham
hva pokker kan det være der plager ham????????
jeg tænkte på 3 dages feberen MEN da jeg var inde og læse om den opdagede jeg at et barn kun kan få den EN gang og det har han haft! !
åhhhh jeg føler mig så fortabt

nogen gode råd???
håber bare vores læge kan finde årsagen i morgen lynhurtigt