Hvornår gik jeres fra vugge til tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.166 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. november 2011

annec

Sebastian bliver 3 mdr her d. 26.. Og han kan ikke være i vuggen længere, jeg vågner flere gange om natten ved at han har fået vendt sig om på den smalle side af vuggen, så hans hovede ligger helt skrå og bene op langs vuggen. Forstår virkelig ikke hvordan han kan flytte sig så meget, så mange gange om natten.

Så vi er blevet enige om at han nu skal i sin tremmeseng, men syntes bare den er så stor til ham? Han har jo en sengerand, men det gøre jo ikke den mindre

Hvornår kom jeres i tremmesengen? Og har i nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

K&S

annec skriver:

Sebastian bliver 3 mdr her d. 26.. Og han kan ikke være i vuggen længere, jeg vågner flere gange om natten ved at han har fået vendt sig om på den smalle side af vuggen, så hans hovede ligger helt skrå og bene op langs vuggen. Forstår virkelig ikke hvordan han kan flytte sig så meget, så mange gange om natten.

Så vi er blevet enige om at han nu skal i sin tremmeseng, men syntes bare den er så stor til ham? Han har jo en sengerand, men det gøre jo ikke den mindre

Hvornår kom jeres i tremmesengen? Og har i nogle gode råd?

Anton kom over i sin tremmeseng, da han var lige knap 3 måneder - han havde en stor bamse siddende i fodenden og nogle mindre stående rundt omkring ham, så sengen ikke virkede så stor.

Du kan også rulle en ekstra dyne og lægge i den ene side af sengen, så den bliver en smule smallere

Anmeld

23. november 2011

annec

K&S skriver:

Anton kom over i sin tremmeseng, da han var lige knap 3 måneder - han havde en stor bamse siddende i fodenden og nogle mindre stående rundt omkring ham, så sengen ikke virkede så stor.

Du kan også rulle en ekstra dyne og lægge i den ene side af sengen, så den bliver en smule smallere

Når ja, god ide

Anmeld

23. november 2011

Saram

Filuca har faktisk aldrig sovet i vugge, eller lift, kun i trammesengen. Det vi gjorde var at gøre den lidt smallere med pudder og en ekstra babydyne i den ene side. Det har altid fungeret helt fint.

Anmeld

23. november 2011

Silas&Mille

Silas har kun sovet i sin tremmeseng.

Da han var helt lille lå han i sin 'voksi'-pose som så var i tremmesengen. Så føltes sengen ikke så stor for ham, han var jo bare pakke ind i en form for dyne

Anmeld

23. november 2011

annec

Saram skriver:

Filuca har faktisk aldrig sovet i vugge, eller lift, kun i trammesengen. Det vi gjorde var at gøre den lidt smallere med pudder og en ekstra babydyne i den ene side. Det har altid fungeret helt fint.

Okay, vil jeg prøve at gøre

Anmeld

23. november 2011

annec

SilasMor skriver:

Silas har kun sovet i sin tremmeseng.

Da han var helt lille lå han i sin 'voksi'-pose som så var i tremmesengen. Så føltes sengen ikke så stor for ham, han var jo bare pakke ind i en form for dyne

Når ja, det kunne man jo også

Anmeld

23. november 2011

Silas&Mille

annec skriver:

Når ja, det kunne man jo også

Det har i hvert fald fungeret rigtig godt med Silas

Anmeld

23. november 2011

MortilCilas

Min søn har aldrig ligget i vugge. Nok mest fordi den vi havde fået fat i, fra farens side, havde så lave sider, at jeg ikke turde lade ham ligge i den, også sov han arm-i-arm med mig, til han var godt og vel 6 måneder

Anmeld

23. november 2011

Benjamins'mor

Nu sov min søn ikke i vugge, men i lift. Men han kom over i tremmesengen da han var 2 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.