Hjælp mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen som kender en tandlæge i slagelse som ikke er særlig dyr ??? Har mega tandpine , har ikke sovet hele natten, jeg er grædefærdig, det gør så ondt i mine tænder og kommunen vil ik hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

chael

Anonym skriver:

Er der nogen som kender en tandlæge i slagelse som ikke er særlig dyr ??? Har mega tandpine , har ikke sovet hele natten, jeg er grædefærdig, det gør så ondt i mine tænder og kommunen vil ik hjælpe mig 

Find en tandlæge og spørg om du kan afdrage, de er altid til at tale med.

Man skal ikke gå og have ondt i sine tænder.

Se at komme afsted.

*Camilla

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Find en tandlæge og spørg om du kan afdrage, de er altid til at tale med.

Man skal ikke gå og have ondt i sine tænder.

Se at komme afsted.

*Camilla

jamen det er rigtig svært, fordi næsten alle tandlæger er det kontant afregning, jeg har fåer lavet et overslag hos en tandlæge og det vil blive 80.000 for at lave alle mine tænder så dårlige er de, men kommunen gav mig afslag 

Anmeld

23. november 2011

chael

Anonym skriver:

jamen det er rigtig svært, fordi næsten alle tandlæger er det kontant afregning, jeg har fåer lavet et overslag hos en tandlæge og det vil blive 80.000 for at lave alle mine tænder så dårlige er de, men kommunen gav mig afslag 

Okay, jamen hvad er alternativet?? Du kan jo ikke gå og have så ondt.

Du må jo gå til en tandlæge og spørge om der er noget de kan gøre her og nu for at lette smerterne. Og så må du igang med at spare op fra behandling til behandling.

*Camilla

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Okay, jamen hvad er alternativet?? Du kan jo ikke gå og have så ondt.

Du må jo gå til en tandlæge og spørge om der er noget de kan gøre her og nu for at lette smerterne. Og så må du igang med at spare op fra behandling til behandling.

*Camilla

ja ... andet er der nok ikke for 

Anmeld

23. november 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

ja ... andet er der nok ikke for 

Hvis ikk det er for langt , så har jeg en sød tandlæge i haslev .. Og der ved jeg man kan afdrage .. Søg på Google , tandlæge huset haslev det ligger på Thestrupvej mener jeg .. De ikk så dyre .. 

Anmeld

23. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Har i ik en tandlægeskole derover hvor du bor? Har en bekendt som har fået lavet alle sine tænder på tandlægeskolen i Århus. Hos en rigtig tandlæge sku hun have betalt omkring de 80.000 ligsom dig. Nu har hun så kun skulle betale 3000 kr. Har fået det lavet over nogle uger, fordi det var så omfattende... Værd at undersøge tænker jeg! Vh Stine

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

Hvis ikk det er for langt , så har jeg en sød tandlæge i haslev .. Og der ved jeg man kan afdrage .. Søg på Google , tandlæge huset haslev det ligger på Thestrupvej mener jeg .. De ikk så dyre .. 

Tusind tak for det 

Anmeld

23. november 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Tusind tak for det 

Selv tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.