hvordan kan man få en bedre start på dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

SussieThyssen

Tillykke med dagen søde ven. 

Og tak for de søde ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

jydeinden

StephanieJ skriver:

Tillykke med dagen

takk

Anmeld

23. november 2011

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Tillykke med dagen søde ven. 

Og tak for de søde ord

var da bestemt så lidt.. mener det jo.. 

og takk hehe den starter godt med god afslapning foran tvet hehe 

Anmeld

23. november 2011

Sasja77

jydeinden skriver:

ja ved godt at dagen kun lige er startet.. og ved også godt at dette indlæg for nogen måske er ligegyldigt.

MEn vil lige sige MANGE MANGE tusind tak til en rigtig sød "pige" herinde.

Det er min fødselsdag idag ( så kom det også frem) og denne kvinde har på sin helt egen måde lige gjort starten på dagen endnu bedre end den allerede er.. holder utroligt meget af dig allerede..

Hvem kunne have troet at man skulle få en så god start på dagen ved at besøge en baby side?? (mangler en smiely der jubler højt)

ville intet særligt med dette indlæg udover at dele min glæde over baby, og min glæde over at have fundet et sted hvor alle bliver mødt med varme, og hvor man føler sig velkommen...

I er dejlige alle jer tøser som jeg har skrevet med på den ene eller den anden måde..

Happy birthday to you, Happy birthday toooooooooo you

Og jeg vidste lige med det samme hvem du talte om for hun er nemlig bare rigtig rigtig dejlig! Kender ikke Sussie i det virkelig liv men hun er et herligt menneske med sååååå meget at byde på og så er hun altid klar med et godt råd eller bare et virtuelt kram hvis man lige har brug for det.. Så HEP HEP for Sussie

PS. Jeg håber at du får en dejlig dag!!

Anmeld

23. november 2011

jydeinden

Sasja77 skriver:

Happy birthday to you, Happy birthday toooooooooo you

Og jeg vidste lige med det samme hvem du talte om for hun er nemlig bare rigtig rigtig dejlig! Kender ikke Sussie i det virkelig liv men hun er et herligt menneske med sååååå meget at byde på og så er hun altid klar med et godt råd eller bare et virtuelt kram hvis man lige har brug for det.. Så HEP HEP for Sussie

PS. Jeg håber at du får en dejlig dag!!

hehe altid dejligt med en morgen fødselsdags sang.. den første jeg har fået hehe  takk 

og tænkte nok nogen kunne regne ud at det var hende jeg snakkede om.. for ja hun er nemlig en sødd pige med et dejligt sind

Anmeld

23. november 2011

Rosa

Stort tillykke med fødselsdagen 

Anmeld

23. november 2011

jydeinden

Rosa skriver:

Stort tillykke med fødselsdagen 

næhh en masse flaggg

mange tak søde Rosa

Anmeld

23. november 2011

HeidiØ

jydeinden skriver:

ja ved godt at dagen kun lige er startet.. og ved også godt at dette indlæg for nogen måske er ligegyldigt.

MEn vil lige sige MANGE MANGE tusind tak til en rigtig sød "pige" herinde.

Det er min fødselsdag idag ( så kom det også frem) og denne kvinde har på sin helt egen måde lige gjort starten på dagen endnu bedre end den allerede er.. holder utroligt meget af dig allerede..

Hvem kunne have troet at man skulle få en så god start på dagen ved at besøge en baby side?? (mangler en smiely der jubler højt)

ville intet særligt med dette indlæg udover at dele min glæde over baby, og min glæde over at have fundet et sted hvor alle bliver mødt med varme, og hvor man føler sig velkommen...

I er dejlige alle jer tøser som jeg har skrevet med på den ene eller den anden måde..

TILLYKKEEEEEEEE

Troede ellers lige det var mig du mente, hihi!

Håber du får en dejlig dag!

Anmeld

23. november 2011

jydeinden

HeidiØ skriver:

TILLYKKEEEEEEEE

Troede ellers lige det var mig du mente, hihi!

Håber du får en dejlig dag!

hihi jamen du er da også søddd Heidi

og mange tak hehe og et sødt billede jeg så af dig og familien et vis andet sted

Anmeld

23. november 2011

HeidiØ

jydeinden skriver:

hihi jamen du er da også søddd Heidi

og mange tak hehe og et sødt billede jeg så af dig og familien et vis andet sted

Hihi tak.. ja det er fra igår hos min far!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.