Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hjælp... min søde kammerat er i nød.han skal have sine sønner til jul, og har INGEN penge at all .. og jeg vil derfor høre mulighederne herinde omkring julehjælp ?? Kan han få det tror i??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hjælp... min søde kammerat er i nød.han skal have sine sønner til jul, og har INGEN penge at all .. og jeg vil derfor høre mulighederne herinde omkring julehjælp ?? Kan han få det tror i??
Det kan vi jo ikke rigtig svare på, det kræver jo en masse oplysninger om indtægt osv. Men søg !
han kan jo prøve at søge det
Som andre også siger, så kommer det an på indtægt og andre forhold.
De mest trængende får, hvis de er heldige, julehjælp.
Så han må igang med at søge
wamse skriver: Som andre også siger, så kommer det an på indtægt og andre forhold. De mest trængende får, hvis de er heldige, julehjælp. Så han må igang med at søge
Jeg er overhovedet ikke inde i det, men er det ikke for sent at søge nu??
Stumpen skriver: Jeg er overhovedet ikke inde i det, men er det ikke for sent at søge nu??
så et sted at nov med, så måske er det slut -. måske ikke kan desværre ikke hjælpe ham selv med at finde på noget da jeg ikke selv har penge til julen - dog har jeg ingen børn endnu men ja..
det er lidt forskellige hvilke sidste ansøgningsdatoer der er Men omkring d. 1 dec, så det er med at komme igen, for det er længe siden, at jeg har søgt
Anonym skriver: så et sted at nov med, så måske er det slut -. måske ikke kan desværre ikke hjælpe ham selv med at finde på noget da jeg ikke selv har penge til julen - dog har jeg ingen børn endnu men ja..
han kan vist stadig søge hos frelsens hær og sig han skal prøve sin lokale kirke også
skønneunger skriver: han kan vist stadig søge hos frelsens hær og sig han skal prøve sin lokale kirke også
tusind tak, det sender jeg videre
Mange kommuner har også et legat til værdig trængende, så synes da han skulle prøve, at ringe til hans kommune i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128