9 mdr, lungebetændelse vil ikke spise..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.510 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Krussedulle

.. Sin flaske til natten! Mellem kl 19-20 plejer Storm at spise ca 235 ml mme til natten. Men de sidste par dage har han ikke villet have den.. Dvs han ikke spiser mellem 17-17.30 og næste morgen.. er det mon fordi han er syg med lungebetændelse? Skal jeg være bekymret eller går det over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Stumpen

Krussedulle skriver:

.. Sin flaske til natten! Mellem kl 19-20 plejer Storm at spise ca 235 ml mme til natten. Men de sidste par dage har han ikke villet have den.. Dvs han ikke spiser mellem 17-17.30 og næste morgen.. er det mon fordi han er syg med lungebetændelse? Skal jeg være bekymret eller går det over?

Sover han igennem evt. pga medicin?? Spiser han mere i løbet af dagen??

Nu er det jo svært at se om han ændre sig i løbet af dagen, når han nu har lungebetændelse... Men er du nervøs så kontakt evt sundhedsplejersken og forhør dig.. Vej ham, så har du lidt styr på om han taber sig.... Tilbyd evt. noget vand/sukkervand/kamillethe så han få lidt mere væske i løbet af dagen...

God bedring med ham.. en tidlig alder med lungebetændelse 

Anmeld

23. november 2011

serinasmor

tjaee ... når nu har har lungebetændelse kan det jp godt være derfor ..

men der er nu mange der ikke længere vil have flaske ca deromkring ... spiser han ellers godt i løbet af dagen ??

Anmeld

23. november 2011

Krussedulle

Har faktisk lige haft Sp på besøg igår men glemte at spørge hende.. .. Han sover igennem hver nat og har altid gjort det.. .. Han afviser normalt ikke flasken, men er blevet lidt klogere han gjorde det nemlig også i dag.. .. Men tusind tak for svar piger

Anmeld

24. november 2011

Koen.

Min datter er 19 mdr og har os lungebetændelse men hun nægter generelt mad lige nu og tror simpelthen det er fordi de har det skidt

Anmeld

24. november 2011

Krussedulle

tanja. skriver:

Min datter er 19 mdr og har os lungebetændelse men hun nægter generelt mad lige nu og tror simpelthen det er fordi de har det skidt

Årh også dit lille pus ja, det må det være.. Han spiser generelt mindre, i løbet af dagen, end hvad han plejer.. Og han sover også mere.. Heldigvis er han færdig på sin penicillin kur på lørdag

Anmeld

24. november 2011

Koen.

Krussedulle skriver:

Årh også dit lille pus ja, det må det være.. Han spiser generelt mindre, i løbet af dagen, end hvad han plejer.. Og han sover også mere.. Heldigvis er han færdig på sin penicillin kur på lørdag

Det med at sove mere gør hende af min os og hun plejer ellers at sove virkelig lidt dejligt at snart er færdig, vi er først lige startet i går på penicillin. God bedring til ham

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

Krussedulle skriver:

Hvor gammel er han?

Anmeld

24. november 2011

Krussedulle

tanja. skriver:

Det med at sove mere gør hende af min os og hun plejer ellers at sove virkelig lidt dejligt at snart er færdig, vi er først lige startet i går på penicillin. God bedring til ham

Tak og god bedring til din lille pige også

Anmeld

24. november 2011

Krussedulle

Baagøe skriver:

Hvor gammel er han?

Han er 9 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.