Hvor køber i stof?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. november 2011

Dinsen

Go aften de damer :-)- Kort og enkelt, hvor køber i stof til det tøj i syr til de skønne børn!?(og evt mønster til tullebukser/ballonbukser) er helt ny i gårde hvad det angår så har brug for alle gode råd :-) Kh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

TheLittleOne

Fabric.com har noget super lækkert stof ellers så stofogstil

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Dinsen skriver:

Go aften de damer :-)- Kort og enkelt, hvor køber i stof til det tøj i syr til de skønne børn!?(og evt mønster til tullebukser/ballonbukser) er helt ny i gårde hvad det angår så har brug for alle gode råd :-) Kh Dinsen

Jeg køber mit hos Stof2000 eller stof & stil

http://stof2000.dk/index.php

http://www.stofogstil.dk/Information/Om_Stof_Og_Stil/Butikker.aspx

Anmeld

22. november 2011

Kageelsker

Dinsen skriver:

Tror faktisk ikke jeg har købt stof andre steder end stof og stil, men det er kun fordi det er så dejlig tæt på

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Kageelsker skriver:

Tror faktisk ikke jeg har købt stof andre steder end stof og stil, men det er kun fordi det er så dejlig tæt på

Jo, stof2000 (På Frederiksberg til Kamillas polterabend hihi)

Anmeld

22. november 2011

Kageelsker

Katte87 skriver:

Jo, stof2000 (På Frederiksberg til Kamillas polterabend hihi)

Hehe, du har ret

Anmeld

23. november 2011

lille-trold

TheLittleOne skriver:

Fabric.com har noget super lækkert stof ellers så stofogstil

Når du køber gennem www.fabric.com

Hvad gir du så i porto - og skal det fortoldes eller er det kun hvis det bliver taget i tolden? Har nemlig godt set den side men har ikke rigtig turde begive mig ud i det - men efter som dollaren er så lav kan det jo godt svare sig :-)

Anmeld

23. november 2011

Mette.

lille-trold skriver:

Når du køber gennem www.fabric.com

Hvad gir du så i porto - og skal det fortoldes eller er det kun hvis det bliver taget i tolden? Har nemlig godt set den side men har ikke rigtig turde begive mig ud i det - men efter som dollaren er så lav kan det jo godt svare sig :-)

Jeg svare lige, da jeg også ofte handler stof i USA.

Ja, du skal fortoldes, hvis du bliver taget, men ellers ikke. Det er 160 kr. i gebyr + 25% af købets værdi. Porto plejer at være mellem 8-15$ alt efter hvilken side du handler på, og hvor meget.

Anmeld

23. november 2011

Dinsen

Tak piger, så er der lidt at kigge på :-)

Anmeld

23. november 2011

Dinsen

Mette. skriver:

Jeg svare lige, da jeg også ofte handler stof i USA.

Ja, du skal fortoldes, hvis du bliver taget, men ellers ikke. Det er 160 kr. i gebyr + 25% af købets værdi. Porto plejer at være mellem 8-15$ alt efter hvilken side du handler på, og hvor meget.

Er slet ik inde i det der med hvis man køber sådan et sted, så li et dumt spørgsmål her fra 

Kommer der en bøde oven i, hvis pakken bliver snuppet i tolden?? Er med på de 160 kr + 25% af varens værdig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.