Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som lovet kommer der lige billeder af vores lille PIGE Har lavet en tråd inde i mødreguppen maj 2012, så det her er lige en opdate med billeder.Er hun ikke skønKram Carina og lillepigen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Som lovet kommer der lige billeder af vores lille PIGE Har lavet en tråd inde i mødreguppen maj 2012, så det her er lige en opdate med billeder.Er hun ikke skønKram Carina og lillepigen
IIIIH hvor hyggeligt og arhmen altså hvor er hun skøn - elsker det med hånden ved munden
Og stort tillykke med veloverstået scanning
Giraffen skriver: IIIIH hvor hyggeligt og arhmen altså hvor er hun skøn - elsker det med hånden ved munden Og stort tillykke med veloverstået scanning
Taark søødeJa det er jeg også helt vild med.Elsker det lille væsen
Frk-Lotusblomst skriver: Tillykke med den lille pige. Og jeg er også helt vild med det billede med hånden. Hvor er det godt altså.
Tillykke med den lille pige. Og jeg er også helt vild med det billede med hånden. Hvor er det godt altså.
Tusinde tak
Kruse90 skriver: Taark søødeJa det er jeg også helt vild med.Elsker det lille væsen
det er bare underligt hvor hurtigt og hvor meget man kan elske noget der bare ligger derinde og fjoller rundt ;-)
TILLYKKE med den lille pige!!!!
Giraffen skriver: det er bare underligt hvor hurtigt og hvor meget man kan elske noget der bare ligger derinde og fjoller rundt ;-)
Ja det er detMen ihhh man kan jo kun knuselske sin baby
JulieE skriver: TILLYKKE med den lille pige!!!!
Taark
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128