Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nr. 2 - men er ikke så vild med det grå - synes, at en lyseblå ville passe sig bedre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anmaj skriver: hvis det skal være en af de 2 så synes jeg den hvide er bedst.. den grå synes jeg bliver for mørk... jeg lavede selv mine... jeg elsker der er mere farve på..
hvis det skal være en af de 2 så synes jeg den hvide er bedst.. den grå synes jeg bliver for mørk...
jeg lavede selv mine... jeg elsker der er mere farve på..
Kunne også godt have tænkt at lave mine selv men ved ikke hvor man kan købe ting og sager til at putte på og hvad jeg skal putte på hehe
Men kan da se nr. 2 er favoritten
MoarHvidovre skriver: Nr. 2 - men er ikke så vild med det grå - synes, at en lyseblå ville passe sig bedre
ja... det kunne det, men det har de bare ikke
Er mest til den første
Den første er super fin
LevisMor skriver: Kunne også godt have tænkt at lave mine selv men ved ikke hvor man kan købe ting og sager til at putte på og hvad jeg skal putte på hehe
Jeg købte ting til vores invitationer primært i Bog&idé og en lille smule i panduro hobby
Synes også nr. 2. Bamsen er sødere når nu det er til en barnedåb. Blomsten er lige mere bryllupsagtig som flere også skriver. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128