Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
at babyer kan sidde i højstol før de kan sidde selv? Og i hvilken alder er det i så fald at de kan sidde i højstol? 6 mdr? De kan vist sidde selv omkring 9 mdr . Ikke??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min han har siddet fra ca 3-4 måneders alderen, da han fik grød at spise, så kun lige den tid det tog
Min sp sagde omkring 5-6 mdr... Men Silas kan sidde selv og har kunnet det nogle uger nu her.... Så det kan godt være derfor hun har vuderet at han kunne... Meeen, jeg tænker da at det er meget normalt at de kommer i højstol omkring de 6-6½ mdr.
MortilCilas skriver: Min han har siddet fra ca 3-4 måneders alderen, da han fik grød at spise, så kun lige den tid det tog
Altså sad han i højstol når han fik grød, i 3-4 mdr alderen?
Vores dreng sad i sin tripp trapp med Baby-kit fra han var 6 mdr.
SP anbefalede fra 9 mdr.
Silas var omkring 4 ½ mdr da han sad i højstolen og fik grød/mos. Han kunne ikke sidde selv, men sad fint i højstolen uden at vælte - og uden puder diverse steder.
Oliver sad i højstol fra omkring 5 måneders alderen
LunaLykke skriver: at babyer kan sidde i højstol før de kan sidde selv? Og i hvilken alder er det i så fald at de kan sidde i højstol? 6 mdr? De kan vist sidde selv omkring 9 mdr . Ikke??
Oscar sad i den fra da han var 6-7 mdr..
Indtil da brugte vi hans bumbostol
morethanperfect skriver: Oscar sad i den fra da han var 6-7 mdr.. Indtil da brugte vi hans bumbostol
Det samme gjorde vi
LunaLykke skriver: Altså sad han i højstol når han fik grød, i 3-4 mdr alderen?
Kan ikke helt huske det, nu sad han fra han var 5 måneder selv. Men nok omkring 4 måneders alderen, med en dyne omkring, også sad han der højest 5minutters tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128