morethanperfect skriver:
Tror også nogle gange der er mega mange mennesker der bruger Nutv .. Min bruger er desværre lige udløbet 
Kan du fortælle mig hvad der er sket i de unge mødre de sidste 4 gange 
jamen kan da prøve hehe..
Line : som hvis kæreste skred, er jo sammen med ham igen, og de fortæller at de har spøgelser på lukas's værelse, og at porten nu heldigvis er blevet lukket hvis man kan sige det sådan hehe ..
Mickaela : holder barnedåb, men hendes fars kæreste laver en scene overfor dem og skrider fra festen i vrede..
Natasja nikita (staves) : skal flytte, og er igang med at pakke lejligheden ned - men hun laver ikke rigtig noget da der er for roddet efter hendes mening.. og hendes stedfar bliver en kende skuffet over at hun ikke hjælper til når først hun er flyttet til vamdrup..
Christina som har maja, er blevet mor til endnu en smuk pige ved navn merle 
og igen det med mickaela : faren kommer tilbag til barnedåben 
og amanda sisse er startet i ung mødre gruppe og tager på shoppe tur med en derfra 
Amanda sisse : får svar på hvem der er faren - og det selvfølgelig Jesper der er det, så det fejre de med en tur i zoologisk have 
og Christina er rigtig glad for at hun endelig har fået sin kerne familie
mand baby og storesøster osv 
Glennie kæmper en brag kamp for at få en søn Emil hjem igen - statsamtet har givet dem fælles myndighed : men det forkert at Glennie ikke må få ham når det er hendes tur.. og han tilbage holder emil igen til trods for at de har været i retten!
og hendes eks kæreste Daniel (som hun har datteren med) har søgt om fuld forældremyndighed 
- noget i den retning hihi
sry hvis jeg har glemt noget 
Anmeld