Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4kløver skriver: En sød lille fister på 3210 og 51cm. Ks det gik godt. Det var ikke så slemt som jeg troede. Fik lov til at holde ham ca 1 efter da jeg begynde at ryste helt vildt og var bange for at tabe ham så far og søn hyggede sig Så ligger jeg bare og slapper godt af og venter på at jeg kan komme ud og gå.. Har efter veer der gør nas så der skal jeg lige slappe godt af når de kommer..
En sød lille fister på 3210 og 51cm. Ks det gik godt. Det var ikke så slemt som jeg troede. Fik lov til at holde ham ca 1 efter da jeg begynde at ryste helt vildt og var bange for at tabe ham så far og søn hyggede sig Så ligger jeg bare og slapper godt af og venter på at jeg kan komme ud og gå.. Har efter veer der gør nas så der skal jeg lige slappe godt af når de kommer..
Kæmpe stort tillykke, med din lille guldklump!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykkeeeee
stort tillykke
Hvor er han fin!!! Tillykke
Virkelig et dejligt billed
kæmpe stort tillykke med ham hvor er han dog bare fin
WOW så fin en lille dreng! Stort til lykke!
Børn der er født ved KS er altså bare meget kønnere at se på fordi de ikke er så trykkede og pressede...men altså uanset....jeg smelter da helt...han er da bare for dejlig!
Hip hurra og kæmpe tillykke.Og hvor er han dog fin
Kærligst knusSussie
tillykke med ham! Han ser skøn ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128