positiv graviditets test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Anonym trådstarter

hej i skønne kvinder  

jeg har lige oplevet noget mærkeligt idag, sagen er den at jeg tog en test i formiddags ved 10:30 tiden... 

og grunden til jeg testede var fordi jeg har haft ondt i maven (mavekramper ) og kvalme de sidste 2 dage... 

imorges siger min kæreste så i telefonen, skat-prøv en test! og sagde jeg med det samme : nej fordi der er 7 dage til forventet mens endnu... 

men jeg tog den aligevel, og der kom ik nogen streg efter 5 minutter som jeg ved at der( skal, ) men jeg har lige kikket på den nu, og der er en meget fin lyserød streg som man kan se i udstrakt arm... kan det lade sig gøre nu hvor der er 6-7 dage til jeg forventer mens... 

vi har prøvet i 3 år snart , så det vil være for vildt, men tør sgu ikke glæde mig, vil blot høre jeres menning... ??!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hej i skønne kvinder  

jeg har lige oplevet noget mærkeligt idag, sagen er den at jeg tog en test i formiddags ved 10:30 tiden... 

og grunden til jeg testede var fordi jeg har haft ondt i maven (mavekramper ) og kvalme de sidste 2 dage... 

imorges siger min kæreste så i telefonen, skat-prøv en test! og sagde jeg med det samme : nej fordi der er 7 dage til forventet mens endnu... 

men jeg tog den aligevel, og der kom ik nogen streg efter 5 minutter som jeg ved at der( skal, ) men jeg har lige kikket på den nu, og der er en meget fin lyserød streg som man kan se i udstrakt arm... kan det lade sig gøre nu hvor der er 6-7 dage til jeg forventer mens... 

vi har prøvet i 3 år snart , så det vil være for vildt, men tør sgu ikke glæde mig, vil blot høre jeres menning... ??!!  

Og vi har max haft sex 3-4 gange i denne måned... 

Anmeld

22. november 2011

MSM

Anonym skriver:

hej i skønne kvinder  

pas på med at glæde dig for tidlig!! Vil bestemt ikke taage glæde fra dig, men der er en grund til at man siger stregen skal komme indenfor de 5 min.. Men tag en test igen om et par dage og se om den er positiv..

for at du er gravid..

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

MSM skriver:

pas på med at glæde dig for tidlig!! Vil bestemt ikke taage glæde fra dig, men der er en grund til at man siger stregen skal komme indenfor de 5 min.. Men tag en test igen om et par dage og se om den er positiv..

for at du er gravid..

Ja os derfor jeh skrev at jeg ik tør glæde mig, for som sagt , vil det være for vildt... 

men kan da godt mærke lige nu at jeg stadig ønsker mig det brændeme, selvom jeg prøver at bilde mig selv ind at jeg er ligeglad osv osv... det har været nogen hårde år med mens hver måned efter måned :/ 

Anmeld

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

Man siger man ikke skal tjekke testen efter de 5 minutter - men vil lige sige at jeg testede et par dage inden forventet mens - og efter 5 minutter blev den positiv. turde dog ikke glæde mig før jeg stod med en clear blue test der sagde gravid da jeg var 4+2.. så vent et par dage, og prøv igen (selvom ventetiden er ulidelig ..)

Anmeld

22. november 2011

litri

Vil os sige der er chance for den er falsk positiv
Hvis du kigger tilbage her eller googler det vil du finde mange der har prøvet det, inkl mig
Der er nogen hvor de kun blive falsk positive Hvis de er gravid, Men det er for tidligt.
Andre hvor de ikke Er gravide..
Jeg var selv ude for det tirsdag, onsdag og fredag i sidste uge.
Min mens er ikke kommet som ventet, og Har heller ikke testet siden.

Anmeld

22. november 2011

ansjosen

Tror simpelthen ik på falsk positiv historierne.... ALtså hvis der kommer en streg på rette sted og med farve i ( ikke grå/hvid) så er der hcg i kroppen, at det kan ende med en bio, jamen det gør ca 50% af alle graviditeter, så der vil man jo få sin mens alligevel, eller bløde i hvert fald...

Jeg testede 3+3 med lillepigen og den blev først ultrasvag positiv efter 30 min, men dagen efter blev den mere positiv og allerede efter 10 min...

Så jeg tror bestemt du er gravid, men når du kun er 3+0, så er det bestemt ik sikkert det ender med en baby...desværre... for det ville da være meget fortjent efter så lang en kamp, men test igen i morgen og så skal der helst være en positiv udvikling...

Anmeld

22. november 2011

SB

Jeg stod med en test helt magen til i går- og i dag tester jeg helt negativ men krydser fingre for dig

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

ansjosen skriver:

Tror simpelthen ik på falsk positiv historierne.... ALtså hvis der kommer en streg på rette sted og med farve i ( ikke grå/hvid) så er der hcg i kroppen, at det kan ende med en bio, jamen det gør ca 50% af alle graviditeter, så der vil man jo få sin mens alligevel, eller bløde i hvert fald...

Jeg testede 3+3 med lillepigen og den blev først ultrasvag positiv efter 30 min, men dagen efter blev den mere positiv og allerede efter 10 min...

Så jeg tror bestemt du er gravid, men når du kun er 3+0, så er det bestemt ik sikkert det ender med en baby...desværre... for det ville da være meget fortjent efter så lang en kamp, men test igen i morgen og så skal der helst være en positiv udvikling...

det samme tænker jeg jo, at hvis der kommer en streg er det jo fordi der er ''hcg'' i kroppen, på en eller anden måde... 

men jeg er 3+1 idag... men forventer mens på søndag, så må jo bare vente, og lade være med at tro det for meget... selvom jeg føler mig meget gravid... 

kunne oss mærke det tidligt med min den første  

så jeg håber da, men må os skåne mig selv lidt... 

men tak for det positive svar, siger jo bare at der er da HÅB !!! ... 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Man siger man ikke skal tjekke testen efter de 5 minutter - men vil lige sige at jeg testede et par dage inden forventet mens - og efter 5 minutter blev den positiv. turde dog ikke glæde mig før jeg stod med en clear blue test der sagde gravid da jeg var 4+2.. så vent et par dage, og prøv igen (selvom ventetiden er ulidelig ..)

Tak for svaret, og rådet, nu er jeg jo os kun 3+1 , så ved det er meget tidligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.