celkt skriver:
at jeg burde have 12 børn , - mindst!!
Og det er skam noget, jeg har regnet mig frem til....
Se, min farmor fik tre sønner. Hvis vi statistisk set går ud fra at hvert menneske i gennemsnit får 2 børn, - jaja, jeg ved godt det er lavere, men det er skisme så svært at føde 0,8 barn,
Nå, men altså, hvis vi gå ud fra at vi hver især burde få 2 børn, ja, så burde min farmor altså have haft i gennemsnit 6 børnebørn. Det fik hun altså bare ikke, for det eneste barn i den generation er mig, min far fik ikke andre, og begge min farbrødre er, - så vidt vides, - barnløse. Nå, men hvis man så regner videre med de 6 børnebørm, min farmor skulle have haft, så burde hun jo så have haft 12 oldebørn, hvis vi igen bruger statestikken. Og da jeg jo er den eneste til at levere dem, må hele forpligtelsen jo hvile på mig...
Og det er ikke det hele, nejnej, se min mor er nemlig enebarn. Og selv om hun så har flottet sig og fået 3 børn, er der jo stadig et enkelt barns luft på den side, som jeg jo så kan bruge til at runde de der 0,8 'ere op til hele børn... Det vil jo nok pynte... 
Ergo skal jeg altså have 12 børn!! I skulle have set min kærestes ansigtsudtryk, da jeg præsenterede ham for det regnestykke... (fnis)
Super, du går bare i gang...
men så må du altså også lige love at sørge for at de har fødselsdag i hver sin måned

Kan slet ikke overskue mit eget regnestykke, men det vil heller ikke kunne gøres fuldstændigt endnu da jeg har 4 yngre søskende
, men tror pt.. det går rimeligt op...