kræftens bekæmpelse - vind en million !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Nolle

sidder i chok over reklamen hvor man får afvide man kan vinde en million med kræftens bekæmpelse. 
jeg trode vriklig det var en joke..

det kan godt ske det er et julelotteriet men allivel - en million fra kræftens bekæmpelse.. 

er jeg den enest der synes det er korkert ? 

http://www.cancer.dk/stoet+os/spil+med+i+lotteriet/aktuelt+lotteri.htm?utm_source=Banner_forside_stoetos&utm_medium=cancer&utm_campaign=julelotteri161111

- elller har jeg misforstået det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Corn

hvis det kan indbringe ti millioner at give en vaek, saa er det da alletiders ide

Anmeld

22. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes, at det er fint nok. Lottoeriet giver overskud, så det er ikke penge der bliver taget fra "kassen".

Jeg har også været med nogen gange og tænkt, at så er jeg med til, at støtte et godt formål.

Anmeld

22. november 2011

Nolle

Corn skriver:

hvis det kan indbringe ti millioner at give en vaek, saa er det da alletiders ide

hvorfor er det en go idé ? .. det er den mest syge idé jeg lange har set, trode alle de penge de kunne få finger i skulle gå til at finde en kur mod kræft, men de smider en million ud af vinduet til det? .. 

Ej Undskyld. Men jeg kan virklige ikke se hvordan det kan være en go idé ?

Anmeld

22. november 2011

Nolle

MoarHvidovre skriver:

Jeg synes, at det er fint nok. Lottoeriet giver overskud, så det er ikke penge der bliver taget fra "kassen".

Jeg har også været med nogen gange og tænkt, at så er jeg med til, at støtte et godt formål.

Altså - nu spøger jeg dumt - hvordan ved du at det ikke er dine penge der gå i en anden mands lomme?

Jeg kan bare ikke helt forstå det.. 

Anmeld

22. november 2011

Dot D

schonert skriver:

Altså - nu spøger jeg dumt - hvordan ved du at det ikke er dine penge der gå i en anden mands lomme?

Jeg kan bare ikke helt forstå det.. 

Nu er det ikke mig, der har skrevet, men jeg tror, der menes følgende:

Der sælges x-antal lotterisedler til x-antal kr, hvor det måske indbringer, lad os sige 8 millioner, så tager de derfra én million til gevinsten, så er der stadigvæk 7 millioner til kræftforskning, som de ikke havde fået, hvis ikke der var lavet et lotteri.

Derfor er det godt

Anmeld

22. november 2011

*Louise*

Er nok både for og imod....

Kan det nu indbringe 15.000000 kr at folk køber de her lotterier, så gør det vel ikke så meget at der bliver brugt 1.000000 kr til gevinst??

Omvendt så tror jeg at folk nok skal støtte kræftens bekæmpelse uden at have så stor en gulerod for næsen..... Så hvorfor ikke spare den million og bruge den til foskning i stedet for....

Jaaa, ved ikke helt hvad jeg skal mene... (plejer ellers nok at have en mening )

Anmeld

22. november 2011

Laulund87

Corn skriver:

Ja det tænker jeg da også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.