At blive storesøster - Var en kæmpe omvæltning for Julie... De første dage var hun rigtig sød osv osv og så vendte det 180 grader - Hvilket det jo gør for de fleste...
Hun vil på ingen måder høre hvad vi sagde til hende når hun gjorde noget forkert, det samme problem var der også i dagplejen...
Det skal siges, Julie fik den fulde opmærksomhed når Lina sov, så legede vi med Julie, lavede klippe klistre med hende og hun nu havde lyst til at lave...
Havde fået høvl fra bekendte at jeg ikke gjorde moderrollen godt nok over for mine piger... At Julie hvert fald ikke fik opmærksomhed nok... Synes jeg godt nok er noget værre fis at sige.. Jeg blev rasende og bliver det stadig når jeg få kommentaren smidt i hovedet...
De første gange jeg var alene med tøserne, prøvede hun mig virkelig for groft af... Jeg kunne op til flere gange bare sætte mig ned og tude... Synes virkelig det skide hårdt og jeg kunne til tider føle at jeg bare ikke gjorde det godt nok...
Inden for den sidste uges tid, har vi virkelig kunne mærke en ændring... Det er helt vildt... Hun høre efter nu og prøver os ikke så meget af mere...
Igår aftes var jeg alene med tøserne... Da jeg skulle putte dem i seng, begyndte Julie på sit bøvl... Hun ville absolut ikke i seng, hvortil jeg svarede, "Julie det skal du og det kan ikke laves om på"... Efter jeg havde lagt hende og sagde godnat, gik jeg ud for at pakke tøj osv til når hun skulle i gæstedagpleje idag...
Kort tid efter begyndte hun at græde helt vildt og sagde Julie op, Julie op.. Jeg vidste godt at hun prøvede mig af der... Jeg gik ind til hende og sagde "Julie jeg kan godt høre dig, du kommer altså ikke op, godnat" Det sagde dagplejeren jeg skulle sige til hende når det var hun begyndte blive utilfreds osv...
Efter jeg har sagde dette til hende, var der ingenting, hun lagde sig til at sove og jeg kunne nyde lidt alenetid...
Hendes snakkeri går bare der ud af... Det er så dejligt at se at der virkelig sker noget nu med Julie.... 
Det var lige lidt herfra....