drømmepose fra føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg kunne godt tænke mig at tage den i brug i stedet for liften, men er der nogen herinde som har lidt erfaring med sådan en pose??

hvor meget tøj skal baby have på??

og skal der både være vinterdyne og sommerdyne eller skal sommerdynen tages ud??

er drømmeposen overhovedet god nok???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Tona

mor:) skriver:

jeg kunne godt tænke mig at tage den i brug i stedet for liften, men er der nogen herinde som har lidt erfaring med sådan en pose??

hvor meget tøj skal baby have på??

og skal der både være vinterdyne og sommerdyne eller skal sommerdynen tages ud??

er drømmeposen overhovedet god nok???

Jeg vil da bestemt tro at den er god nok  Du er nødt til at prøve dig frem med påklædningen, for alle børn er forskellige og nogen er varmere end andre.

Men som gennemsnit skal dit barn nok have sådan noget lignende det her på: vanter, sutsko, fleecetrøje gerne med hætte og så self. det almindelige tøj det nu har på i forvejen.

Min datter bruger endnu slet ikke dyne i sin pose, for hun er varm nok uden, men børn er forskellige så du må teste dig frem

Anmeld

22. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Amandas-mor skriver:

Jeg vil da bestemt tro at den er god nok  Du er nødt til at prøve dig frem med påklædningen, for alle børn er forskellige og nogen er varmere end andre.

Men som gennemsnit skal dit barn nok have sådan noget lignende det her på: vanter, sutsko, fleecetrøje gerne med hætte og så self. det almindelige tøj det nu har på i forvejen.

Min datter bruger endnu slet ikke dyne i sin pose, for hun er varm nok uden, men børn er forskellige så du må teste dig frem

tusind tak for svaret vil prøve mig frem...starter med din beskrivelse af hvad det generelt plejer at være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.