den var så den graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Risen

Har smerter og er begyndt at bløde.. Øv hvor er det hårdt.. Det er 3 gang det sker nu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

liwsmor

Risen skriver:

Har smerter og er begyndt at bløde.. Øv hvor er det hårdt.. Det er 3 gang det sker nu.. 

kram herfra

Anmeld

22. november 2011

SS82

Stort kram

Anmeld

22. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Ej for faen altså 

Anmeld

22. november 2011

*Louise*

22. november 2011

Risen

Har lige snakket med lægen og skal ind til akut scanning på hvidovre idag.. Der er måske håb, men tror det bestemt ikke, når det er frisk blod og meget... Synes dog blødningen er en smule aftagende, men den er der stadigvæk.. 

Anmeld

22. november 2011

Kruse90

For faen altså
Det er jeg ked af

Anmeld

22. november 2011

Kruse90

Risen skriver:

Har lige snakket med lægen og skal ind til akut scanning på hvidovre idag.. Der er måske håb, men tror det bestemt ikke, når det er frisk blod og meget... Synes dog blødningen er en smule aftagende, men den er der stadigvæk.. 

Jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

22. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Ej hvor jeg håber den stadig er der 

Anmeld

22. november 2011

Tona

Risen skriver:

Årh nej altså...sender dig kæmpe kram og tanker  håber alt hvad jeg kan at scanningen i dag viser et godt resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.