Ipad med eller uden 3G?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi overvejer at købe en Ipad 2, men er i tvivl om hvorvidt vi skal købe den med eller uden 3G?

Vi vil helt sikkert primært komme til at bruge den mest i hjemmet, på mit studie eller andre steder med trådløst net. Dog vil vi også bruge den på længere bilture og evt. flyture.

Vil man i disse tilfælde kunne koble Iphone 4 på den, og bruge telefonens 3G net?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Pianisten

Nu ejer jeg ikke selv en iPad, men jeg kunne koble internet til min bærbar med min gamle HTC telefon via dens 3G, så det skulle undre mig meget, hvis man ikke kunne det med en iPhone 4 også.

Jeg har selv for nyligt købt en iPod Touch uden 3G og det fortryder jeg rigtig, rigtig meget. Det er SÅ træls at skulle være afhængig af at have wifi i nærheden. Nød helt vildt at jeg bare kunne gå på internettet på min HTC i toget, uden at tænke på hvor jeg i Danmark var henne. Så mit råd, køb med 3G, for så behøver du ikke være afhængig af alt muligt andet

Anmeld

24. november 2011

Mettemus

Hvis du har Iphone 4 eller 4s kan du oprette et hot spot vha telefonen som du kan bruge til Ipaden. Uden at have mega meget forstand på det vil jeg sige at i godt kan undevære 3G da i alligevel altid har telefonerne med jer.

Anmeld

24. november 2011

jydeinden

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi overvejer at købe en Ipad 2, men er i tvivl om hvorvidt vi skal købe den med eller uden 3G?

Vi vil helt sikkert primært komme til at bruge den mest i hjemmet, på mit studie eller andre steder med trådløst net. Dog vil vi også bruge den på længere bilture og evt. flyture.

Vil man i disse tilfælde kunne koble Iphone 4 på den, og bruge telefonens 3G net?

altså vi har den første ipad med 3g men vi bruger det aldrig.. havde vi kunnet undvære det så gjorde vi det gerne:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.