sove i tågen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

TbCp

Jeg hang en stofble for åbningen ved barnevognen når Liva sov ude i tåge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Moster Lagkage

TbCp skriver:

må man spørge hvorfor? jeg tænker det vil forhindre luften i at cirkulere ind i barnevognen, og ikke kun holde tågen ude.

Anmeld

22. november 2011

TbCp

Moster Lagkage skriver:

må man spørge hvorfor? jeg tænker det vil forhindre luften i at cirkulere ind i barnevognen, og ikke kun holde tågen ude.

For at holde tågen ude ja, der var aldrig problemer med det. Det var ikke sat stramt for.

Anmeld

22. november 2011

Hasselnødden

Av ja - ifølge den så skulle Elias jo enten lide af alverdens dårligdomme nu eller være død... han sover ude i tåge, ikke altid i læ, har sovet langt mere end 1 1/2- 2 timer udenfor - 4-5 timer og overvågningen har været en babyalarm og et kig fra mor og far i ny og næ... og har om muligt sovet ude i minus 10 grader...  med sne hele vejen rundt om barnevognen.. han har endda sovet uden hue, og vanter, når han har taget dem af eller vi ikke har givet ham dem på...  mmmm.... ja.

Anmeld

22. november 2011

Hasselnødden

TbCp skriver:

Det gør vi også, selvom der ikke er tåget og så mod vindretningen - så der bliver lidt luftcirkulering  men er jo helt galt ifølge retningslinjerne

Anmeld

22. november 2011

Skouboe

Min SP forklarede at det var fordi tåge køler meget mere end almindelig luft (pga. Det høje vandindhold) og når barnet indånder den kolde tåge, bliver det kølet ned indefra, og siden spædbørn ikke selv kan regulere deres temperatur (hvilket også er årsagen til at de får så høj feber), risikerer de at blive underafkølede, hvilket er ret skadeligt for dem

Anmeld

23. november 2011

Moster Lagkage

TbCp skriver:

For at holde tågen ude ja, der var aldrig problemer med det. Det var ikke sat stramt for.

nå tænkte bare man skulle passe på med det da de siger at myggenettet kan have den effekt på vindstille dage. og en stofble alligevel er noget tættere.

Anmeld

23. november 2011

TbCp

Moster Lagkage skriver:

nå tænkte bare man skulle passe på med det da de siger at myggenettet kan have den effekt på vindstille dage. og en stofble alligevel er noget tættere.

Tjah, jeg synes det fungerede

Anmeld

23. november 2011

TbCp

Hasselnødden skriver:

Det gør vi også, selvom der ikke er tåget og så mod vindretningen - så der bliver lidt luftcirkulering  men er jo helt galt ifølge retningslinjerne

Tjoh men så længe det fungerer

Anmeld

23. november 2011

maisofie

her sover den bette trold middagssøvn ude under halvtag i uanset om det regner eller blæser eller hvad vejret er. hun sover bedst ude i hendes drømmepose og altid mellem 2,5 og 3 timer. jeg kigger til hende ind i mellem og ellers ligger babyalarmen ude ved hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.