Hjælp til opsigelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2011

twinboys

Jeg skal sende en skriftlig opsigelse til mit arbejde... Jeg har en mdr. opsigelse, så den skal være i deres hænder den 30. nov og jeg går så af den 31. dec. men pga. af afvikling af ferie går jeg af fredag den 16. dec...

Jeg har været rigtig glad for mit arbejde ( 12 1/2år ) men da jeg starter op for mig selv skal jeg jo opsige mit nuværende job...

Derfor spørger jeg nu til om der er nogle der kan hjælpe med at lave sådan en opsigelse...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

dorthemus

Du skal ikke skrive mere end: undertegnede, xxxxxx, opsiger hermed min stilling som xxx, pr. 31.12. 2011. Held og lykke med det

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

twinboys skriver:

Jeg skal sende en skriftlig opsigelse til mit arbejde... Jeg har en mdr. opsigelse, så den skal være i deres hænder den 30. nov og jeg går så af den 31. dec. men pga. af afvikling af ferie går jeg af fredag den 16. dec...

Jeg har været rigtig glad for mit arbejde ( 12 1/2år ) men da jeg starter op for mig selv skal jeg jo opsige mit nuværende job...

Derfor spørger jeg nu til om der er nogle der kan hjælpe med at lave sådan en opsigelse...

Majbritt

Når man har været i så mange år i en stilling, så kan man jo godt lægge lidt følelse i det.

Hvad med:

Da jeg den (dato) starter som selvstændig, opsiger jeg hermed min stilling som xxx pr d. (dato)
Jeg vil gerne sige tak for de (antal års) samarbejde, som har haft stor betydning for mig i mit liv og virke som xxx, og som jeg altid vil se tilbage på med glæde.

(Her kan du måske skrive lidt om rent praktiske ting, som fx det om ferien og andre ting, som der skal kommenteres omkring i stillingsstoppet)

Med ønsket om fortsat driftigt fremgang for (virksomhedens navn)
Venlig hilsen

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2011

twinboys

dorthemus skriver:

Du skal ikke skrive mere end: undertegnede, xxxxxx, opsiger hermed min stilling som xxx, pr. 31.12. 2011. Held og lykke med det

Tak for hjælpen... men skal der virkelig ikke stå mere???

Anmeld

22. november 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Når man har været i så mange år i en stilling, så kan man jo godt lægge lidt følelse i det.

Hvad med:

Da jeg den (dato) starter som selvstændig, opsiger jeg hermed min stilling som xxx pr d. (dato)
Jeg vil gerne sige tak for de (antal års) samarbejde, som har haft stor betydning for mig i mit liv og virke som xxx, og som jeg altid vil se tilbage på med glæde.

(Her kan du måske skrive lidt om rent praktiske ting, som fx det om ferien og andre ting, som der skal kommenteres omkring i stillingsstoppet)

Med ønsket om fortsat driftigt fremgang for (virksomhedens navn)
Venlig hilsen

Kærligst
Sussie

Super den er fin den snupper jeg ... Mange gange tak...og god dag... Majbritt

Anmeld

22. november 2011

dorthemus

twinboys skriver:

Tak for hjælpen... men skal der virkelig ikke stå mere???

Det her er hvad der kræves Hvis du vil skrive mere så må du godt men der behøves ikke stå mere

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

twinboys skriver:

Super den er fin den snupper jeg ... Mange gange tak...og god dag... Majbritt

Det var så lidt vense

Anmeld

22. november 2011

twinboys

dorthemus skriver:

Det her er hvad der kræves Hvis du vil skrive mere så må du godt men der behøves ikke stå mere

ok tusind tak

Anmeld

22. november 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt vense

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.