mon ikk alligevel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Anonym trådstarter

IFik lavet en test igår .. Negativ med negativ på .. Øv bøv . Men idag vågner jeg op med kvalme, jag i underlivet og så har jeg drømt mærkeligt (hvilket jeg også gjorde i starten a min første graviditet.) har ikk ømme babser, men fik jeg også først da jeg var 9 uger henne sidste rang .. Hmm .. Kunne det ikk tyde på der måske er noget alligevel ?? Mine mens. er 7 dage forsinket .. Bliver rigtig meget i tvivl ... Det føles virkelig som om der er noget derinde men testen siger nej ??? ..

Hvis det er lidt rodet er det fordi jeg skriver fra min tlf ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

twinboys

Anonym skriver:

IFik lavet en test igår .. Negativ med negativ på .. Øv bøv . Men idag vågner jeg op med kvalme, jag i underlivet og så har jeg drømt mærkeligt (hvilket jeg også gjorde i starten a min første graviditet.) har ikk ømme babser, men fik jeg også først da jeg var 9 uger henne sidste rang .. Hmm .. Kunne det ikk tyde på der måske er noget alligevel ?? Mine mens. er 7 dage forsinket .. Bliver rigtig meget i tvivl ... Det føles virkelig som om der er noget derinde men testen siger nej ??? ..

Hvis det er lidt rodet er det fordi jeg skriver fra min tlf ..

Hvis jeg var dig ville jeg teste igen om et par dage... måske du så står med 2 fine streger...

Ønsker dig held og lykke

Majbritt

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg teste igen om et par dage... måske du så står med 2 fine streger...

Ønsker dig held og lykke

Majbritt

Tak :-)

Regner med at teste i weekenden hvor manden er hjemme ;-)
Vil ikk sige det til ham over tlf og tror bestemt ikk at jeg kan holde mund med det en hel dag ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.