Baby.dk Staff - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Hasselnødden

Hej baby.dk staff.

Jeg vidste ikke hvor jeg skulle henvende mig, da jeg ikke kan bruge funktionen info og hjælp. Siden lukker ned.

Jeg har lige været på netbank og kan se babydk listet på min bankkonto, men da jeg ikke  har købt noget herinde og der intet sted står om hvorvidt jeg er plus eller ej, ved jeg ikke hvad pengene er gået til... har betalt babydk ca. 119kr.  men hvorfor vides ikke.. er det noget vi kan checke op på...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Mira0911

Hasselnødden skriver:

Hej baby.dk staff.

Jeg vidste ikke hvor jeg skulle henvende mig, da jeg ikke kan bruge funktionen info og hjælp. Siden lukker ned.

Jeg har lige været på netbank og kan se babydk listet på min bankkonto, men da jeg ikke  har købt noget herinde og der intet sted står om hvorvidt jeg er plus eller ej, ved jeg ikke hvad pengene er gået til... har betalt babydk ca. 119kr.  men hvorfor vides ikke.. er det noget vi kan checke op på...?

Der står under dit profilbillede at du er plus?

Anmeld

22. november 2011

mariamiss6

Hasselnødden skriver:

Hej baby.dk staff.

Ja, der står under dit profilbillede at du er plusmedlem, så det er du i hvert fald....

Jeg mener at når man tilmelder sig plus, så trækker den fremover selv, hver 3. måned, for 3 måneders medlemskab... Ifølge min lommeregner (hvis prisen er 39 kroner stadig) gi8ver det 117 kroner.

Så altså, Beløbet passer da næsten med 3 måneders plusmedlemsskab, og du står som plus....

Jeg anmelder din tråd, og skriver som forklaring at du ikke kan komme i kontakt med staff på grund af tekniske problemer...

De læser tråden igennem inden de gør noget, så mon ikke der er en der kontakter dig bagefter?

Anmeld

22. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej baby.dk staff.

Har du aldrig nogensinde tilmeldt dig som plus?

Hvis du har haft tilmeldt dig, så skal du gå ind og afmelde plus, hvis du ikke længere ønsker at være plus. Der er nemlig løbende betaling, indtil man selv framelder det 

På vegne af staff

Anmeld

22. november 2011

Hasselnødden

Jeg tror da nok lige jeg har sovet i timen når jeg ikke har set det pæne skilt under mit profilbillede.

Men jo det skyldtes nok mit plus-medlemsskab, tak for de gode øjne og vaksheden når nu den satte ud ved mig

Jeg vil ikke sige mit plus op, var bare nysgerrig på om hvorvidt der var sket en fejl, som der tydeligvis ikke er

Anmeld

22. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hasselnødden skriver:

Jeg tror da nok lige jeg har sovet i timen når jeg ikke har set det pæne skilt under mit profilbillede.

Men jo det skyldtes nok mit plus-medlemsskab, tak for de gode øjne og vaksheden når nu den satte ud ved mig

Jeg vil ikke sige mit plus op, var bare nysgerrig på om hvorvidt der var sket en fejl, som der tydeligvis ikke er

10-4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.