ud af skabet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. november 2011

enrigtigfar?

Ja, helt ny vil jeg ikke sige jeg er - har været på et års tid nu og nu må det så være på tide at blive "outed"

Jeg har taget skridtet fuldt ud og opdateret min profil med billede og lidt mere skriveri om mig.

Jeg syntes ligesom det var på sin plads efter weekendens fakeprofileringshalløjtrådballade.

Alle burde et eller andet sted ku stå ved hvem de er med mindst et billede af dem selv...

Men hvis ikke man gider klikke videre på min profil, kan jeg da afsløre at jeg er gift med Sasja77 som bruger ALT for meget tid herinde (og har fået mig hooked på debatten...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

camillakrath

enrigtigfar? skriver:

Ja, helt ny vil jeg ikke sige jeg er - har været på et års tid nu og nu må det så være på tide at blive "outed"

Jeg har taget skridtet fuldt ud og opdateret min profil med billede og lidt mere skriveri om mig.

Jeg syntes ligesom det var på sin plads efter weekendens fakeprofileringshalløjtrådballade.

Alle burde et eller andet sted ku stå ved hvem de er med mindst et billede af dem selv...

Men hvis ikke man gider klikke videre på min profil, kan jeg da afsløre at jeg er gift med Sasja77 som bruger ALT for meget tid herinde (og har fået mig hooked på debatten...)

Velkommen

Har du fundet den cd med Kaj og Andrea?

Anmeld

21. november 2011

enrigtigfar?

camillakrath skriver:

Velkommen

Har du fundet den cd med Kaj og Andrea?

Hahaha - jo tak - og den er jo et hit

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Velkommen til.... 

Anmeld

22. november 2011

Toshiba

enrigtigfar? skriver:

Jeg syntes i mænd er utrolig "large" hvis i kan holde alt vores "baby-mos-snak" ud i det lange løb

Anmeld

22. november 2011

sandorff

velkommen til, dejligt med et mandeligt inpuls herinde

Anmeld

22. november 2011

TaAsJu

Velkommen til..

Anmeld

22. november 2011

Talbutikken

Velkommen til

Anmeld

22. november 2011

birthee

Velkommen til

Anmeld

22. november 2011

Benjamins'mor

Velkommen til, hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.