Anbefaling af Kiroprakter til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Saka

Hej

Som overskriften siger så leder jeg efter en god Kiroprakter til min søn på 2 måneder. Han har mave problemer og vil derfor gerne afprøve en Kiroprakter. Det skal være en i Kbh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Saka

Ingen der kan hjælpe??

Anmeld

22. november 2011

Jose og emils mor

Er Hvidovre ok?

Anmeld

30. november 2011

Wugs

kirohavn.dk

Morten er dygtig både til voksne og babyer.

Anmeld

30. november 2011

M (:

Hej

Som overskriften siger så leder jeg efter en god Kiroprakter til min søn på 2 måneder. Han har mave problemer og vil derfor gerne afprøve en Kiroprakter. Det skal være en i Kbh

Kiroptaktisk Klinik v. Gunnar Meilstrup er (også) dygtig til at behandle børn med alt fra maveonde til kolik (:

Adressen er:

Gammel Køge Landevej 220, 2650 Hvidovre.

http://www.gunnarmeilstrup.dk/

Anmeld

30. november 2011

foto på lærred

M (: skriver:

Kiroptaktisk Klinik v. Gunnar Meilstrup er (også) dygtig til at behandle børn med alt fra maveonde til kolik (:

Adressen er:

Gammel Køge Landevej 220, 2650 Hvidovre.

http://www.gunnarmeilstrup.dk/

Hvis det er ham som er lige overfor Åmarkens station, så brugte vi også ham til vores første. Ham kan jeg også kun anbefale, han har speciale i børn og har arbejdet i mange, mange år med børn.

Anmeld

30. november 2011

Saka

Tak for svar vi har dog valgt klinikken på gl. Torv den lægger inde i byen og er super det sted vil jeg anbefale vis nogen spørg mig.

Anmeld

30. november 2011

M (:

Hvis det er ham som er lige overfor Åmarkens station, så brugte vi også ham til vores første. Ham kan jeg også kun anbefale, han har speciale i børn og har arbejdet i mange, mange år med børn.

Det er lige netop ham (: Han har også behandlet mig da jeg var lille, så han har maaaange års erfaring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.