Lille trolley til pige 2½ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Mussen2

hvad kan i anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

helle85

Mussen2 skriver:

hvad kan i anbefale?

min dreng har sådan en her ( bare den som er lavet til drenge i stedet for ) og den har han haft siden han ca var 3,5 som børnehavetaske og den er meget holbar

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=142-013199

Anmeld

22. november 2011

Mussen2

helle85 skriver:

min dreng har sådan en her ( bare den som er lavet til drenge i stedet for ) og den har han haft siden han ca var 3,5 som børnehavetaske og den er meget holbar

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=142-013199

Den er sørme fin Mange tak. Bruger du den til hans daglige ting?

Anmeld

22. november 2011

JulieE

Mussen2 skriver:

hvad kan i anbefale?

Er det sådan en kuffertagtig en? Min børn har både rygsæk og weekend taske fra Sammies fra samsonite. de laver også flere trollies.

Se f.eks her

Min datter har rygsæk og weekend taske med mariehønen og min søn har rygsæk som krokodille og weekendtaske som pingvin. Synes de er så søde 

Anmeld

22. november 2011

Mussen2

JulieE skriver:

Er det sådan en kuffertagtig en? Min børn har både rygsæk og weekend taske fra Sammies fra samsonite. de laver også flere trollies.

Se f.eks her

Min datter har rygsæk og weekend taske med mariehønen og min søn har rygsæk som krokodille og weekendtaske som pingvin. Synes de er så søde 

Den er godt  nok også fin. ALtså jeg tænkte mesat på en til når hun skal på besøg diverse steder, så kunne hun have legetøj i den i stedet for i en pose Fin er den, men lidt dyr

Anmeld

22. november 2011

JulieE

Mussen2 skriver:

Den er godt  nok også fin. ALtså jeg tænkte mesat på en til når hun skal på besøg diverse steder, så kunne hun have legetøj i den i stedet for i en pose Fin er den, men lidt dyr

Ja, de er lidt dyre  Men lækker kvalitet... 

Anmeld

22. november 2011

helle85

Mussen2 skriver:

Den er sørme fin Mange tak. Bruger du den til hans daglige ting?

ja det gør jeg for de almindelig børnehavetasker kan der ikke værer så meget i og da han både skal have skifte tøj med, termotøj og regntøj og her om vinteren ekstra flyverdragt da fylder dét en del.

Anmeld

22. november 2011

helle85

Mussen2 skriver:

hvis det bare er til legetøj så kan man nogengange få sådan nogen små nogen i kvickly til 99 kr men det holder ikke så godt hvis børnene også leger med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.