2½ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Mussen2

Når jeg kigger på legetøjshjemmesider kan jeg se de til børn på 3 år og op forslår

My littele pony

littele petshop

sylvania family

Barbie etc.

Hvad vil i forslå til den pige på 2½ År jeg kuneder ikke irgtig alt det nye der er komemt. Hvad er hot og not

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Fenja09

Nu er min datter ikke så gammel endnu, men ved at Zhu Zhu pets er ret populære i øjeblikket til de mindre børn. Du kan evt se dem på BR´s hjemmeside

/Fenja

Anmeld

22. november 2011

helle85

Mussen2 skriver:

Når jeg kigger på legetøjshjemmesider kan jeg se de til børn på 3 år og op forslår

My littele pony

littele petshop

sylvania family

Barbie etc.

Hvad vil i forslå til den pige på 2½ År jeg kuneder ikke irgtig alt det nye der er komemt. Hvad er hot og not

little petshop er meget små ting der tror jeg de skal værer ældre for rigtig at kunne lege med det.

nu ved jeg ikke hvor meget hun har af dukker og den slags for ellers ville jeg nok anbefale en dukke eller dukkevogn eller sådan noget

Anmeld

22. november 2011

MissTas

Mussen2 skriver:

My littele pony

littele petshop

sylvania family

Barbie etc.

Playmobil, babyborn, food'N'fun, Lego duplo

Anmeld

22. november 2011

raca

my litel pony

og 123 playmobil.

Anmeld

22. november 2011

Mussen2

raca skriver:

my litel pony

og 123 playmobil.

Er my little pony et hit? Jeg kan godt huske jeg selv havde dem.... Men husker ikke hvor gammel jeg var. Hvad er 123 lego?

Anmeld

22. november 2011

Mussen2

Fenja09 skriver:

Nu er min datter ikke så gammel endnu, men ved at Zhu Zhu pets er ret populære i øjeblikket til de mindre børn. Du kan evt se dem på BR´s hjemmeside

/Fenja

Det vil jeg lige prøve at søge på... der findes SÅ mange nye ting, med mærkelige navne, som jeg ikek aner hvad er - og det kan jo være det er noget super godt legetøj

Anmeld

22. november 2011

Mussen2

Fenja09 skriver:

/Fenja

Har lige værety inde og se på dem - hvad søren er det for nogen Hamster, hvad går det ud på? Ved du det?

Anmeld

22. november 2011

raca

Mussen2 skriver:

Er my little pony et hit? Jeg kan godt huske jeg selv havde dem.... Men husker ikke hvor gammel jeg var. Hvad er 123 lego?

ja ponyerne er et hit her.. hun er 3 år...

og 123 playmobil er playmobil hendvendt til de 18mdr++ jeg syntes det er super fint.. figurene er lidt større en alm playmobil og der er ingen smådele i pakkerne,

Anmeld

22. november 2011

Fenja09

Mussen2 skriver:

Har lige værety inde og se på dem - hvad søren er det for nogen Hamster, hvad går det ud på? Ved du det?

Det er vidst marsvin - Zhu Zhu betyder i hvert fald marsvin på tyrkisk, men kan også være at der også er hamstere, da ordet dækker over begge dele oprindeligt. Jeg tror bare at de kan sige nogle lyde og evt. "futte" lidt rundt - ved faktisk ikke så meget om dem

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.