hey.... umiddelbart synes jeg det lyder lidt hen af det man kalder night-terror (google det evt).... det er perioder hvor de bearbejder indtryk, og de drømmer meget. Når han skriger - kan du så komme i kontakt med ham, eller virker han lidt fjern? det er et af tegnende på fænomenet.... Du siger der er system i det, at det er kl 01.00.... jeg læste mig mig frem til at når man nu ved det er på bestemt tidspunkt - så kan du gøre det at du i nogle nætter i træk ligesom halvvækker ham KORT TID FØR HAN NORMALT BEGYNDER, dvs ca 10 i 01... altså lige vende ham om på den anden side, eller løfte ham lidt op - altså så du kan mærke han gi`r sig og har registreret en ændring... det skulle hjælpe i løbet af nogle dage, og det gjorde det her....
til sidst vil jeg sige at det er meget normalt at børn sover uroligt i perioder. Hvis det er helt tovlig, så prøv sovecoach.dk - det er der mange der har haft succes med...
men umiddelbart, og efter hans alder at dømme - så tror jeg det er en fase hvor han drømmer meget og bearbejder hans indtryk.
håber det gav mening
Jannie - der har været i samme båd som dig.
Anmeld