Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. november 2011

nilletøz

Hejsa..

Min søn skal starte i børnehave her den 1/12-11

Men kender ikke den børnehave på nogen måde, da det er en vi ikke har skrevet på som ønsker.

Så vil bare høre om der er nogen der kender den..

Den ligger i Njalsgade 105 (Amager) den hedder Børnehuset - det røde hjørne.. De flytter dog til Sundholmsvej 10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

nilletøz

Slet ingen???

Anmeld

8. december 2011

Rosen987

Hej du.

Det er måske lidt sent at svare, da din søn allerede er startet i børnehave. Jeg ville bare lige sige, at jeg kender stedet, da jeg arbejder der

Jeg er rigtig glad for at være der, omend det er i vuggestue afdelingen, og jeg føler virkelig at pædagogerne lægger stor vægt i at passe børnenes trivsel og velvære; Holde dagene indholdsrige og interessante, være lyttende og nærværende overfor børnene.

Det er stadig en ny institution, så der kan endnu ske meget - Men Nina og Morten er rigtig godt kvalificeret til at passe på børnehaven

Held og lykke med det!

Anmeld

8. december 2011

nilletøz

Rosen987 skriver:

Hej du.

Det er måske lidt sent at svare, da din søn allerede er startet i børnehave. Jeg ville bare lige sige, at jeg kender stedet, da jeg arbejder der

Jeg er rigtig glad for at være der, omend det er i vuggestue afdelingen, og jeg føler virkelig at pædagogerne lægger stor vægt i at passe børnenes trivsel og velvære; Holde dagene indholdsrige og interessante, være lyttende og nærværende overfor børnene.

Det er stadig en ny institution, så der kan endnu ske meget - Men Nina og Morten er rigtig godt kvalificeret til at passe på børnehaven

Held og lykke med det!

Gud havde et glemt det her indlæg

Ja han er startet og det går bare så godt - han trives og er allerede godt knyttet til både Morten og Nina. Det er rigtig søde begge 2.

Ja det er en ny institution, men synes alligevel det er rigtig hyggeligt at komme der ned, og Lukas min søn snakker ikke om andet når vi er hjemme...

Kan forstå du er i vuggestuen?

Glæder mig til at lære Morten og Nina bedre at kende, de virker til at være rigtig søde, til at snakke med...

Er i hvert faldt meget positiv overrasket over hvor let det er kørt med at køre Lukas ind...

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.