Hej alle..
Jeg har brug for råd til hvordan jeg kan stimulere mælkeproduktionen.. Der er nemlig sket det, at siden lørdag har der været knapt så meget mælk som der plejer. Det skal lige siges at jeg havde et meget meget overfyldt bryst, som startede natten til fredag og først stoppede med at være ømt om lørdagen (det kan også ha været brystbetændelse, det ved jeg ikke)
Min dreng er ret stor af sin alder, han er 7 uger og vejer allerede lidt over 6 kg. han er 63 cm lang, så han er en stor dreng og har brug for meget mælk.. Om natten, når han har sovet tre-fire timer og vil spise er der nok mælk, men i løbet af dagen, hvor han ikke sover så lang tid ad gangen synes jeg det mærkes hurtigt tomt. ( bruger suttebrik, så jeg kan se at det er meget tomt )
Han bliver urolig og frustreret, og det er utrolig synd. Jeg vil meget gerne undgå flaske, så håber virkelig i har nogle råd. Har forsøgt med hvidtøl, massage og varmt vand/varmepude... Er der noget i kan anbefale???
Vil lige fortælle at jeg har været væk hjemmefra i weekenden, men det har overhovedet ikke været stressende eller noget, faktisk totalt modsat - meget afslappende at besøge min familie. Men kan den rejse på 3 timer frem og tilbage og væk fra den vante rutine være med til at reducere mælkeproduktionen??
hjælp mig
Anmeld