Jeg har en pige på 16 mdr her d 28/11, hun har de sidste ca 3 uger været vildt morsyg.. Jeg kan ikke engang sætte hende ned hvis jeg har båret hende, så græder hun. Jeg kan ikke stå i køkkenet og lave mad (der er åbent til stuen, da det er ud i et) og har jeg endelig fået hende stillet fra mig, og prøver at rokke mig bare en halv meter, så tuder hun...
Har de en periode her hvor de er morsyge eller hvad?? Det er bare vildt! Og ret belastende faktisk, misforstå mig ikke... Jeg ELSKER min datter uendeligt, men det er ved at være irriterende at hun hiver i mig, og holder om mig konstant.. og nu er hun begyndt at skrige.. ja skrige højt hvis hun ikke får sin vilje

haha!
Derudover har hun de sidste 2 dage ikke ville sove uden jeg er i værelset hos hende.. Jeg når ikke engang ud af værelset før hun græder. Tårerne triller ned af hendes kinder og jeg har måtte synge for hende og her til aften holdte jeg hende i hånden i 25 min før hun sov.. (vi har de samme natritualer som vi har haft siden hun var spæd, så ingen ændring der)
kan i hjælpe med jeres erfaringer??
God aften!
Anmeld