4 kager fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Hailiesmom11

Her er de 4 kager jeg har fået weekenden til at gå med at lave.. sikken et projekt jeg havde givet mig ud i!

Heriblant min første 2 lags kage og synes faktisk selv den blev ok

Peter Plys kage indeholder lyse lagkage bunde, jordbærmousse og lys chokolademousse og smurt op med PSC og dækket/pyntet med fondant

Grå marmor kage indeholder mørke lagkage bunde og blåbær/hvid chokolade mousse og er smurt op med PSC og dækket/pyntet med fondant

Grise kage  indeholder lyse lagkage bunde, jordbærmousse og lys chokolademousse og smurt op med PSC og dækket/pyntet med fondant

2 lags pink kage indeholder mørke lagkage bunde, hindbærmousse og youghurt chokolademousse (Rittersport) og smurt op med PSC med kakao og dækket/pyntet med fondant

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Ansemusen

Hold da op!! Hvordan får du dog tid til at lave 4 kager på én weekend??? Jeg synes én er rigeligt! Og bruger laaaang tid forinden på pynt. Du må have haft meget meget travlt!

Anmeld

21. november 2011

Hailiesmom11

Ansemusen skriver:

Hold da op!! Hvordan får du dog tid til at lave 4 kager på én weekend??? Jeg synes én er rigeligt! Og bruger laaaang tid forinden på pynt. Du må have haft meget meget travlt!

Aner virkelig ikke hvordan jeg klarede det.. havde lidt hjælp fra min kærestes lillesøster vi havde på weekend...

Jeg havde lave alt pynt i forvejen undtaget blomsterne (de hvide) på 2 lags kagen..

Gør det heller aldrig igen, synes slet ikke jeg så min datter i weekenden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.