Bette-chefen
...
Ville bare lige ud med lidt kærlighed (;
Føl jer fri til at putte et billede op af jeres små poder og kom med kærlighedserklæringer
..
Jeg var den første til at holde din hånd, et ubeskriveligt øjeblik. Du lå der, lige så lille og fin som du var. Kiggede op på mig, derefter på din far. Du kiggede lidt på os begge, før du gik i gang med at spise. Straks du stoppede, kiggede du op på mig igen, med dine fantastiske blå øjne. Så smukke øjne, så smuk en baby, så dejlig blød en hud, skal man lede længe efter, men du lå jo lige dér. I mine arme. Få timer gammel. Gad vide, hvad du tænkte. Alle de nye fremmede ting. Mormor og morfar, der var så stolte af dig. Din far, som var mindst lige så stolt. Det strålede ud af ham. Mig, din mor, så stolt, af at have skabt så smukt et barn.
Jeg elskede dig, fra jeg så dig til scanning. Du lå der, så lille bitte. Tiden fløj af sted, og pludselig lå du i mine arme. Tiden flyver stadig af sted. Du er allerede 2 år og 4 mdr., hvor er mine lille baby henne? I dit korte liv, er der sket en del. Du er mit bevis på, at jeg kan hvad jeg vil. På trods af opture og nedture, har vi klaret det alligevel. Vi kunne ikke have klaret det uden din mormor og morfar. De har været en enorm hjælp. De betyder så meget for os begge, du render rundt og siger ”mormor! Morfar!” dagen lang, fra du står op, til du går i seng. Ingen tvivl om ,at du er rigtig glad for dem! Jeg er heller ikke i tvivl om, at de elsker dig lille skat!
Simon Louis Selch Hansen; min guldklump, mit livs lys, min bandit, mit fjollehoved; Jeg elsker dig mere end ord kan beskrive. Jeg vil altid stå ved din side, uanset hvad der skulle ske dig, i fremtiden. Jeg står ved din side og støtter dig, fordi jeg er din MOR og fordi jeg elsker dig!