Aftensmad - 7 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

camillakrath

Babymor2010 skriver:

Da Isabella var omkring de 6-7 mrd. æææææælskede hun pasta - hun kan stadig ikke få nok af det 

Benjamin kan bare slet ikke tygge ordentligt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Mother-love

camillakrath skriver:

Hej alle.

Benjamin er 7 måneder (6 måneder korrigeret). Han ELSKER frugtmos, men kun et par gange om ugen ryger der en forholdsvis stor portion grød ned.

Til aftensmad synes jeg ikke han skal spise mos. Er der noget som jeres små bare elsker at få til aftensmaden - og som IKKE er mos  

Isabella er snart 6 måneder og hun får grå sags os hver aften. Jeg koger bare kartofler med alverdens grønsager i. Hun elsker det. Hun basker med armene og viner højt hver aften. Et godt råd er at komme ærter i. De er søde samt der er fiber i også. Rigtig godt for mavsen. Brug alt fra pastinak,gulerødder,broccoli,majs,ærter,persillerod osv

Anmeld

21. november 2011

camillakrath

michelledam skriver:

Isabella er snart 6 måneder og hun får grå sags os hver aften. Jeg koger bare kartofler med alverdens grønsager i. Hun elsker det. Hun basker med armene og viner højt hver aften. Et godt råd er at komme ærter i. De er søde samt der er fiber i også. Rigtig godt for mavsen. Brug alt fra pastinak,gulerødder,broccoli,majs,ærter,persillerod osv

Tror jeg vil prøve med ærter. Han er jo helt vild med det der søde frugtmos

Anmeld

21. november 2011

Mor til L&S

camillakrath skriver:

Ville jeg fx godt kunne lave ren grøntsagsmos?  

Ja sagtens eller blande det med kartofler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.