Savner min sovende baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Troldemommi

Er der andre der har det som mig?

Når Johanne er kommet hen og sove så går der ikke ret lang tid før jeg savner hende, jeg får helt ondt indeni, jeg står tit og kigger på hende når hun sover.Men jeg skal tit tage mig sammen for ikke at tage hende op og vække hende

Føler i andre også savn når baby sover???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Fru Aagaard

Ja - husker det SÅ tydeligt...

Man skal bare huske, det er for deres bedste og sove, men ak, jeg kan stadig stå og kigge på vores store pige, hun bliver 6 år i dec, når hun sover og fælde en tåre,  og bare være lykkelig over hvor fantastisk hun er, og savne hendes kys og kram og dejlige smil

Ved ikke om det normalt hehe, men du ikke alene i hvert fald til en trøst

Anmeld

21. november 2011

Annette A

Åh ja og det bliver rigtig slemt, hvis nu det bare er en af de gange hvor der soves godt igennem. Har tænkt det samme og bliver helt rastløs nogen gange når savnet er værst. 

Anmeld

21. november 2011

Hulubulu86

Jeg har det paa samme maade, og samtidig taenker jeg at jeg maa vaere helt syg i hovedet

Min lille guldklump har besluttet sig for kun at sove 6-8timer i doegnet saa jeg burde juble naar han endelig sover (netop derfor jeg tror jeg er blevet skoer)

Anmeld

21. november 2011

Troldemommi

Jeg er glad for at jeg ikke er ene om dette lille problem, min mand siger jeg er småskør :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.