Photocare fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. november 2011

sabrina89

Er der nogle der har fået taget billeder (ikke pasfoto el. lignede men fotograg billdere) ved Photocare. Vil gerne give bedsteforældrene et billede af Freja i julegave og photocare er billiger end andre fotografer, men ved ikke om de vil blive lige så gode ved dem? Vis gerne jeres billeder I har fået taget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

MelikkazMoar

sabrina89 skriver:

Er der nogle der har fået taget billeder (ikke pasfoto el. lignede men fotograg billdere) ved Photocare. Vil gerne give bedsteforældrene et billede af Freja i julegave og photocare er billiger end andre fotografer, men ved ikke om de vil blive lige så gode ved dem? Vis gerne jeres billeder I har fået taget.

hvor bor du henne a i verden?

har ikke selv fået taget andet end pasfoto der

Anmeld

21. november 2011

sabrina89

MelikkazMoar skriver:

hvor bor du henne a i verden?

har ikke selv fået taget andet end pasfoto der

På fyn

Anmeld

21. november 2011

MelikkazMoar

sabrina89 skriver:

På fyn

arh ja så virker det ikke rigtig at foreslå en god og billig i kbh

Anmeld

21. november 2011

sabrina89

MelikkazMoar skriver:

arh ja så virker det ikke rigtig at foreslå en god og billig i kbh

Nej desværre

Anmeld

21. november 2011

sabrina89 skriver:

Fotocare laver jo en baby-foto konkurrence hvert år, og jeg vil sige at der er KÆMPE forskel på fotograferne!

Vi fik taget i Kalundborg, og den fotograf var bare på ingen måde god til børn, og hun tog nogle kedelige billeder. Men jeg kan se på mange af de andre i konkurrencen, at der også findes nogle super kreative og gode fotografer rundt omkring i landet!! Så det er vist lidt af et sats!!

Kan du ik selv lave et kreativt billede hjemme i stuen eller haven fx.?

Stine og Lisa.

Anmeld

21. november 2011

sabrina89

Tilmeldt skriver:

Fotocare laver jo en baby-foto konkurrence hvert år, og jeg vil sige at der er KÆMPE forskel på fotograferne!

Vi fik taget i Kalundborg, og den fotograf var bare på ingen måde god til børn, og hun tog nogle kedelige billeder. Men jeg kan se på mange af de andre i konkurrencen, at der også findes nogle super kreative og gode fotografer rundt omkring i landet!! Så det er vist lidt af et sats!!

Kan du ik selv lave et kreativt billede hjemme i stuen eller haven fx.?

Stine og Lisa.

Ja det ku være at vi skulle prøve det først og se om det ville blive godt. sys bare det er lidt svært med baggrund osv.

Anmeld

21. november 2011

sabrina89 skriver:

Ja det ku være at vi skulle prøve det først og se om det ville blive godt. sys bare det er lidt svært med baggrund osv.

Ja, man skal ha en rimelig neutral baggrund. Ellers hæng et lagen op!

Stine og Lisa.

Anmeld

21. november 2011

Dinna88

Der er kæmpe forskel på fotografer, hvad jeg dog synes er typisk for photocare er, at de tager kedelige billeder... Det er jo ret samlingsbånd-agtigt, og jeg skal i hvert fald aldrig have taget billeder i en af deres forretninger

Anmeld

21. november 2011

Dinna88

sabrina89 skriver:

Du kan tage dine billeder og så få dem til at fjerne baggrunden, hvis det kun er et billede Jeg kan ikke huske hvad det koster. Ellers så kan jeg måske hjælpe dig med baggrunden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.